رفع اختلال در سیستم بانکی تا آخر شب
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت وقفه دوباره در خدمات بانکهای ملی و صادرات: تلاش میکنیم این اختلال تا پایان وقت امشب برطرف شود.
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت وقفه دوباره در خدمات بانکهای ملی و صادرات: تلاش میکنیم این اختلال تا پایان وقت امشب برطرف شود.
توام که هرشب همینو میگی
تا آخر امشب که هیچی ، تا آخر 10شب دیگه هم درست نمیشه!
فقط حرف مفت
شرم کنید
آره جون عمت الان چند هفته مشکل وجود داره
اینا همه کمک های آمریکا هست . حمله سایبری
همینکه آبروی یه عده بیسواد پرادعا رفته کلی کمکه.
انشاالله بانکهای ربوی اسلامی شود کارشناسان ورودکنند
کدوم شب؟
فشل و بیسواد بودن از سر و روی همهتون میباره. فقط ادعا دارید و با رانت و فساد صندلیها رو تصاحب کردید.