دستگیری ۳ زورگیر در تالش/ ویدئو

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش غیربومی که اقدام به مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودرو یک خانواده در منطقه کرگانرود کرده‌اند، خبر داد.

دستگیری ۳ زورگیر در تالش/ ویدئو

اخیرا فیلمی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و قمه کشی سه نفر اراذل و اوباش در منطقه کرگانرود تالش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های متعددی به همراه داشت.

در این ویدیو سه نفر از اراذل اوباش نوظهور و غیربومی با خودروی پژو پارس به یک خودرو که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محورهای تالش بودند حمله کرده و ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو آن‌ها کرده‌ و سپس متواری شدند.

به محض وقوع این حادثه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و به گفته سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان تالش، پس از انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته، متهمان غیربومی این پرونده که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود دستگیر و یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 seconds of 27 secondsVolume 90%
 
 
 
 
 

بر اساس گفته‌های رستمی، دو نفر از این اراذل و اوباش ۱۸ و دیگری ۱۹ ساله بوده که به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

حجم ویدیو: 2.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اول از زحمات وپر تلاش نیروهای نظامی وانتظامی تشکر کرد اون تصاویری که دیدم اون خانمه خیلی ترسیده خواهشن اون اراذل اوباشو جلوی مردم دستاشو قطع کنن دیگه این غلط ها را نکنه

  • حسن کریمی
    0

    نمیدونم این دولت چرا سریع اینارو اعدام نمیکنه ،آقایان مسول فکرکن خودت وخانواده ات رفتین بیرون،عبرتی میشه برای بقیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها