زورگیری وحشیانه 2 جوان موتور سوار در خیابان غیاثی تهران

زورگیران که با موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به سرقت اموال می کردند دستگیر شدند.

زورگیری وحشیانه 2 جوان موتور سوار در خیابان غیاثی تهران

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 10 فروردین در ساعات پایانی شب یکی از شهروندان به کلانتری 114 غیاثی مراجعه و گزارشی مبنی بر  زورگیری  از وی و سرقت تلفن همراه توسط دو نفر با ظاهر نامتعارف و سوار بر موتورسیکلت ارائه داد.

وی عنوان کرد: گشت زنی های  هدفمند آغاز تا اینکه ماموران در یازدهم فروردین ماه در حوالی ساعت 11 ظهر در محدوده خیابان دهنادی متوجه یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با دو سرنشین شدند.

وی گفت: مخدوش بودن پلاک موتورسیکلت دلیل کافی برای صدور فرمان ایست توسط ماموران بود و متهمان به محض رویت ماموران پلیس متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: ماموران طی یک تعقیب و گریز حرفه ای و با ایجاد طرح مهار، در یک عملیات منسجم موفق شدند موتورسیکلت را متوفق و هردو متهم را  دستگیر  کنند.

وی افزود: در بررسی  از متهمان یک دستگاه تلفن سرقتی  که متعلق به مال باخته بود، کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: زورگیران پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و چندین فقره سرقت و زورگیری مشابه اعتراف کردند و متهمان برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ بهرامی در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان  با رعایت توصیه های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده نکرده یا از هندزفری استفاده کنند و در صورت رویت موارد سرقت و  زورگیری  سریعا با سامانه 110 تماس حاصل کنید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس۷
    0

    یک هفته بعد آزاد میشن میرن آدرس شاکی با تهدید ازش رضایت میگرن و شروع به خلافکاری و تهدید و سرقت از مردم میکنن ،اگه دست و پاشونو قطع کنن درس عبرتی برای بقیه سارقین و خلافکارا میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آنجایی که دست و پای سارق حدی را طبق آیه قرآن قطع می کنند سرزمین نزول وحی عربستان سعودی است نه ایران!

  • علی
    0

    زورگیران و دزدان با زندان رفتن تغییر نمی کنند بلکه دوستان جدیدی هم در زندان پیدا میکنند پس از آزادی به کار خود به روش ماهرانه تری ادامه می دهند . این افراد باید مجازات سنگین شوند حد اقل چهار انگشت یک دستشون قطع شود

  • حداد
    0

    چه جالب دله دزدها ناشناخته را فوری دستگیر می کنند ولی اختلاسگران چند هزار میلیاردی شناخته شده آزادانه می گردند . چرا ؟؟ چون بدلیل حمایت بالا دستی ها از آنها، اجازه این کار ندارند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها