یادواره شهدای زرتشتی در یزد برگزار شد

یادواره شهدای زرتشتی در یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهید زرتشتی استان یزد استقامت در برابر وسوسه‌های شیطان و ایستادگی در برابر مستکبران را از جمله ویژگی‌های شاخص شهدا دانست و بیان کرد: ایرانی‌ها مردمانی حق جو، حق طلب و با انصاف بودند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با بیان اینکه ایرانی‌ها با آگاهی و درایت اسلام را با کمال میل در آغوش گرفتند، افزود: ایرانی‌ها در عصر امروز بعد از گذشت بیش از 14 قرن، هنوز مخلصانه تابع ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی هستند و همیشه از اسلام واقعی که اسلام خاندان پیغمبر(ص) است دفاع می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه قوی‌ترین و عالمترین علمای دینی ایرانی هستند، اظهار داشت: ایرانی‌ها بهترین و قوی ترین مبلغین و مروجین اسلام ناب محمدی هستند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اسلام هیچ کس به اجبار مسلمان نمی‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از دشمنان دین اسلام ادعا می‌کنند که اعراب به اجبار مردم ایران را مسلمان کردند، که این ادعایی دروغ و باورنکردنی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعراب در نظر داشتند که دین اسلام با غرور و تکبر جاهلیت ادغام کنند، تصریح کرد: اسلام داعشی نماد بارز تکبر و جهل است.

وی در با اشاره به نقش شهدا در حراست از ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی گفت: آزادی، استقلال و سربلندی ایران مهمترین هدف شهدای مسلمان و غیرمسلمان است.

محمدی با بیان اینکه دشمنان دین هر روز با توطئه‌های جدید قصد ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب اسلامی را دارند خطاب به اقلیت‌های دینی تأکید کرد: اقلیت‌های دینی مراقب باشند تا بیگانگان، خیانتکاران و کفار خود را زیر چتر اقلیت‌های دینی پنهان نکنند.

وی با بیان اینکه دین زرتشتی از جمله ادیانی است که نظام اسلامی ایران آن را به رسمیت می‌شناسد، گفت: ناموس، جان، مال و آبروی اقلیت‌های دینی به ویژه زرتشتیان در ایران و نظام انقلاب اسلامی مهم و قابل احترام شمرده می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها