استاندار یزد:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت کارها قرار گیرد

استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد، گفت: تکمیل آنها باید در اولویت پیگیری مسوولان ۱۰ شهرستان ،برنامه ریزان اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و ورزشی قرار گیرد.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت کارها قرار گیرد

محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه یزد از معدود استان‌های کشور با تعداد بالای طرح‌های نیمه تمام است، افزود: این موضوع به معنای شروع پروژه‌ها، بدون برنامه و انجام کار کارشناسی شده نیست بلکه نشان دهنده آن است که مدیران با صرف وقت و انرژی، پروژه‌هایی را در سطوح مختلف تعریف و به مرحله اجرا در آوردند و هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از این پروژه ها با صرف بودجه کمی قابلیت تکمیل و بهره‌برداری دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با پروژه‌ های نیمه تمام در شهرستان ها باید تعامل مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران مناطق مختلف استان به ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوجود آید تا بخشی از آنها با بودجه امسال به اتمام برسد.

این مسوول با بیان اینکه بنا بر اظهار مدیران کشوری در کمتر استانی چنین شرایطی حاکم است تصریح کرد: با این حساب باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی عملکرد خوبی را در سال جاری نشان دهند.

طالبی در ادامه بر فراهم سازی تمامی زمینه‌های موجود و اقدام‌های لازم برای جذب حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد.

استاندار یزد در ادامه گفت: وظایف ابلاغ شده به دستگاه‌های مختلف در رابطه با ثبت جهانی و بافت تاریخی مرکز استان مورد بازبینی قرار گیرد و فعالیت‌های انجام شده در این راستا برای ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با ثبت آن آماده شود.

هرچند وی به تعداد پروژه های نیمه تمام استان یزد اشاره ای نکرد، بر پایه برخی آمارها تعداد این پروژه ها به هزار مورد می رسد.

همجنین در هفته نخست تیرماه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان یزد ۷۴ طرح بهداشتی و درمانی با سرمایه گذاری ۲۵۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها