مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان یزد:

انتقال سوابق بیمه روستاییان به تامین اجتماعی امکان پذیر است

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان یزد گفت: پس از تأیید انتقال سوابق در شورای عالی رفاه و با دستور رئیس جمهور و ابلاغ به صندوق‌های بیمه‌ای انتقال سوابق این بیمه به تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد.

انتقال سوابق بیمه روستاییان به تامین اجتماعی امکان پذیر است

حسن ابراهیمی در جمع خبرنگاران به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس این صندوق اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در صندوق روستاییان و عشایر استان عضویت دارند که از تعداد ۲۱ هزار و ۳۹۲ نفر بیمه شده هستند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۱۰ نفر از صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان یزد مستمری دریافت می کنند، افزود: ۳۹۹ نفر بیمه شده نیز موفق انتقال سوابق خود از این صندوق به صندوق ها دیگر شده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان یزد تاکید کرد: در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته با تلاش کارکنان و کارگزاران صندوق بیمه استان، تعداد ۱۲۷۰ نفر به میزان ۲۰ درصد بیمه شدگان غیرفعال منفصل، مجدد با پرداخت حق بیمه، بیمه پردازی خود را شروع کردند.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد تنها استانی است که توانسته با همکاری شرکت مخابرات، اداره کل پست، دفاتر پیشخوان و سازمان ثبت احوال اطلاعات بیمه شدگان را تکمیل وبروزرسانی کند.

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به اینکه ضریب پوشش جامعه روستایی در استان یزد از میانگین کشوری بالاتر است، تمرکز استان در سال ۱۴۰۰ بر پوشش جامعه بانوان، بسیجیان و ساکنین شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: بیمه شدگانی که بیمه آنها بیشتر از یک سال است که لغو شده، در صورت پرداخت حق بیمه و بعد از ۹۰ روز در صورت فوت یا ازکارافتادگی مشمول مستمری شده و مستمری آنها برقرار خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمدی
    0

    ۲۱سال سابقه بیمه دارم ۵۱سال سن بیمارم ۲۰ سالی هست دارو میخورم حتی بیمارستان هم بستری شده ام چهار سال است توان کار کردنم را از دست داده ام تمام دکترهای بیمارستان تأیید کرده اند از کار افتاده ام ۱۲ سالی هم تحت نظر پزشک متصص هستم ایشان هم تائید کرده از کار افتاده ام ولی دکترهای کمیسیون پزشکی تامین اجتمایی پیشونی سفید شده اند بیماران را زنده زنده به گور میفرستن لعنت خدا به شما شما مسلمانید به فکر بیمه روستائیان نزدیک انتخابات افتادید سه سال حق و حقوق منو خوردید دزدهای کثیف خبر فوری خواهشن پخش کن ممنون،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها