فرماندار تفت:

بیمارستان تفت، مکلف به اتصال به شبکه فاضلاب شهری شد

فرماندار تفت در بحث لزوم اتصال بیمارستان شهید بهشتی این شهر به شبکه فاضلاب، گفت: این موضوع در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان، مصوب و بیمارستان مکلف به اتصال به شبکه فاضلاب شهری شد.

بیمارستان تفت، مکلف به اتصال به شبکه فاضلاب شهری شد

علی رضا نوکار با بیان اینکه مقدمات این امر انجام شده است از طراحی و عقد قرار داد با مشاور برای نیل به این هدف خبر داد.

وی اظهار داشت: قبل از اتصال به شبکه باید فاضلاب بیمارستانی در حوضچه های مخصوص، پیش تصفیه شود که این امر اعتبار میلیاردی نیاز دارد که از طریق دانشگاه در حال تامین اعتبار است.

وی اضافه کرد: در اسرع وقت این مهم انجام و این نگرانی به حق در زمینه آلودگی منابع زیر زمینی آب برطرف خواهد شد و شخصا و مرتبا پیگیر انجام کار در کمترین زمان ممکن هستم.

شرکت آب و فاضلاب استان یزد، دیروز (شنبه) در گزارش ارسالی خود به نقل از مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب این شرکت نسبت به دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان شهید بهشتی تفت هشدار داده و ادامه این وضعیت را موجب آلودگی سفره‌های آب زیرزمینی و پیامدهای نامطلوب ناشی از آن در منطقه دانسته بود.

ناهید غلام نژاد افزود: با توجه به وجود شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر تفت و نزدیکی آن به محل بیمارستان، ضروری است در اسرع وقت، فاضلاب بیمارستان به شبکه متصل و جهت تصفیه به محل تصفیه خانه منتقل گردد .

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها