تکمیل مجتمع آبرسانی عقدای اردکان با ۱.۵ میلیارد تومان

مجری طرح‌های مهم آب و فاضلاب استان یزد از پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع آبرسانی عقدا در شهرستان اردکان خبر داد و تکمیل این طرح که ۷۲ خانوار روستایی را از شبکه آب پایدار بهره‌مند خواهد کرد، نیازمند ۱.۵ میلیارد تومان است.

تکمیل مجتمع آبرسانی عقدای اردکان با ۱.۵ میلیارد تومان

سید جلیل موسوی در همین رابطه با اشاره به ضرورت تامین آب روستاهای عقدا، گفت: با اجرای فاز سوم مجتمع آبرسانی عقدا، شش روستای کذابچه، بلیل، پارز، دوگان، زرجوع و ولوسک تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار می‌گیرند که در حال حاضر این فاز از طرح پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: این فاز از طرح شامل ایجاد چهار باب مخزن در مجموع به ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب و راه‌اندازی دو باب ایستگاه پمپاژ با دبی مجموع هفت لیتر بر ثانیه است.

موسوی همچنین بیان کرد: برای ایجاد این مجتمع آب‌رسانی تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال اجرا شده است و چهار هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال نیز در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد : برای اجرای این طرح آب آشامیدنی تاکنون حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که تکمیل آن نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است.

مجری طرح‌های مهم آب و فاضلاب استان در پایان نیز خاطرنشان کرد: با ساخت و بهره برداری از این فاز مجتمع، ۷۲ خانوار در شش روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها