فرماندار انزلی

بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود

فرماندار انزلی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، گفت: در چند روز آینده بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود.

بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود

اسماعیل میر غضنفری پیش از ظهر جمعه در جلسه فوق العاده ستاد انزلی با تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان این شهر ساحلی، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد کرونایی انزلی، ایجاد فضا و بستر جدیدی برای خدمات رسانی به مردم ضرورت دارد.

وی با اشاره به وجود ادارات کل در انزلی و لزوم استفاده از ظرفیت‌های لجستیکی این ادارات برای خدمات رسانی بیشتر به مردم، افزود: نمی‌توان منتظر پیک‌های بعدی ماند تا با دستپاچگی اقدام به راه اندازی بیمارستان صحرایی کنیم و از همین امروز باید نسبت به ایجاد بیمارستان صحرایی اقدام شود.

میرغضنفری با بیان اینکه، مسئولیت ایجاد این بیمارستان با سپاه و با نظارت شبکه بهداشت و درمان بندرانزلی است، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بندرانزلی موظف هستند در کمک به برپایی و خدمات رسانی هرچه بهتر این بیمارستان صحرایی نهایت کمک و همراهی را داشته باشند.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به موج شناور حضور مسافران در بندرانزلی و گیلان، گفت: با وجود اینکه از سوی ستاد ملی ابلاغ رسمی مبنی بر مسدود کردن راه‌ها صورت نگرفت اما فرمانداری انزلی با کمک نیروهای سپاه و نیروی انتظامی و هلال احمر و شبکه بهداشت نسبت به مسدود کردن مبادی ورودی انزلی اقدام کرد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی این شهر تنها حضور مسافران نیست و خود مردم هم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند.

رئیس ستاد انزلی تاکید کرد: نباید همه چیز را به حساب حضور مسافران نوشت در حالی که در انزلی قهوه خانه‌ها و رستوران‌ها مملو از جمعیت است و جوانان ما امروزه کمتر رعایت می‌کنند.

میرغضنفری با بیان اینکه در پیک پنجم سعی شد با کسبه و بازاریان و خصوصاً رستوران داران با قوه قهریه برخورد نشود، ادامه داد: تمام رستوران‌ها فقط مجاز به تهیه غذای بیرون بر هستند و اداره صمت رستوران‌های متخلف را پلمپ کند.

وی با اشاره به اینکه همواره مدافع بازاریان و کسبه بوده است، اضافه کرد: بازاریان و کسبه هم باید این سختی را به جان بخرند و کلیه تالارهای عروسی، قهوه خانه‌ها، کافی شاپ ها تعطیل بوده و اداره صمت در صورت مشاهده تخلف از سوی آنان اقدام به پلمپ آن واحد کند.

میرغضنفری گفت: عزاداری ایام نیز بر اساس دستور العمل ستاد ملی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها