ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن

نماینده فومن گفت: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان مربوطه در شهرستان، برای ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی تلاش خواهیم کرد.

ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن

خلیل بهروزی‌فر در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی منطقه غرب گیلان که در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فومن برگزار شد، با قدردانی از عوامل جهاد دانشگاهی استا گیلان برای برپایی این نمایشگاه، گفت: بسیار مفتخرم که امروز در میان شما عزیزان هنرمند و زحمتکش هستم.

وی افزود: صنایع دستی در فرهنگ ما گیلانیان جایگاه ویژه داشته و دارد که متاسفانه امروز به واسطه علل مختلف کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ در حالی که این هنر علاوه بر درآمدزایی می‌تواند حاوی پیام فرهنگ و اصالت ما گیلانیان برای گردشگران منطقه باشد.

نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به اهمیت موضوع مشاغل خانگی، تصریح کرد: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان مربوطه در شهرستان ضمن، برای ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی تلاش خواهیم کرد تا ضمن دلگرمی به زحمتکشان این عرصه موجبات درآمد پایدار برای فعالان این قشر نیز فراهم شود.

بهروزی‌فر هدایایی را به رسم یادبود به مهندس احراری، مدیرعامل سامانه ملی پیشه و مهندس نعیم‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی اهدا کرد.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها