راه اندازی اولین کلینیک سلامت ذهن در فضای مجازی در گیلان

مسئول دفتر سراج در گیلان، از راه اندازی اولین کلینیک استانی سلامت ذهن در فضای مجازی تحت عنوان «سایه سار امید» خبر داد.

راه اندازی اولین کلینیک سلامت ذهن در فضای مجازی در گیلان

به گزارش سایت خبر فوری ، سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، از راه اندازی اولین کلینیک استانی سلامت ذهن در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: این مرکز تحت عنوان «سایه سار امید» و با مجوز رسمی فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در مرکز «سایه سار امید» خدمات آموزش، مشاوره و درمان در حوزه فضای مجازی ارائه خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به افزایش استفاده مردم از ساحت های مختلف فضای مجازی و نیز افزایش قابل تامل آسیب های مبتلا به مبتنی بر فضای مجازی، راه اندازی این کلینیک ضروری به نظر می رسد.

مسئول دفتر سراج در گیلان، با اشاره به محتوای علمی تولید شده در مجموعه سازمان سراج در زمینه مدیریت فضای مجازی و ارائه راهکارهای علمی و عملی در این زمینه، خاطرنشان کرد: متخصصان دوره دیده این مرکز توانایی ارائه مشاوره های مورد نیاز در این زمینه را دارند.

ستوده یادآور شد: دفتر استانی سازمان سراج در استان گیلان در راستای تکمیل کادر متخصص روان درمان مرکز، اقدام به گزینش و برگزاری دوره آموزش تخصصی از بین واجدین شرایط نموده است.

فعال رسانه ای گیلان، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی، علوم تربیتی و رشته های مرتبط در هر گرایشی را از جمله شرایط این دوره دانست و افزود: داشتن دو سال سابقه، رزومه و یا احراز شرایط اولیه در مصاحبه حضوری ضروری است.

وی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند مدارک خود را شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی و سابقه مشاوره) تا 5 دی 96 به رایانامه «gilan@seraj.ir» ارسال کنند. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آی.دی تلگرامی «baraneadl@» مراجعه نمایند.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها