استاندار گلستان:

آمادگی بازگشایی مدارس را داریم

استاندار گلستان گفت: گلستان آمادگی کامل برای هر یک از سه شیوه انتخابی در سال تحصیلی جدید در قالب آموزش غیرحضوری یا همان مجازی، نیمه حضوری و یا حضوری را دارد.

آمادگی بازگشایی مدارس را داریم

هادی حق شناس اظهارکرد: تصمیم گیری در خصوص شیوه بازگشایی مدارس بر عهده ستاد ملی است و ما از تابع اعلام نظر در سطح ملی هستیم که البته هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است.

استاندار گلستان افزود: استان آمادگی کامل برای هر یک از سه شیوه انتخابی در سال تحصیلی جدید در قالب آموزش غیرحضوری یا همان مجازی، نیمه حضوری و یا حضوری را دارد.

وی بیان کرد: مشتاق برگزاری حضوری مدارس هستیم اما به دلیل شرایط کرونایی باید سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت باشد.

حق شناس اضافه کرد: در صورت برگزاری حضوری مدارس رانندگان سرویس مدارس مکلف به اجرای واکسیناسیون هستند.

استاندار گلستان گفت: تا کنون ۸۳ درصد مجموعه آموزش و پرورش استان واکسینه شده اند و تلاش می کنیم واکسیناسیون تمام این مجموعه تا ابتدای مهر به پایان برسد.

وی توضیح داد: تغییر کاربری ملک دبیرستان طالقانی گرگان این گونه خواهد بود که مکان مورد نظر به عنوان ملک آموزش و پرورش در نظر گرفته شود و شهرداری یا با تغییر کاربری آن موافقت کند و یا با آموزش و پرورش به توافق برسد.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رسول
    0

    فعلا این مرده ها را جمع کنید بعد به فکر بازگشایی حضوری مدارس یاشید کشور در بحران کشتار کروناست بازگشایی مدارس دیگه چه صیغه ای است.واقعا یه جو عقل و انصاف ندارید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها