گروه‌های موسیقی دهمین جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین در آزادشهر اجرا کردند

گروه‌های موسیقی دهمین جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین در آزادشهر اجرا کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر ، رحمان فرمانی ظهر امروز در مراسم اجرای گروه‌های جشنواره اقوام در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره اقوام در استان گلستان، اجرای گروه‎های ممتاز موسیقی کشور در آزادشهر برگزار شد.

وی افزود: با دعوت اداره میراث فرهنگی و گردشکری و اداره ارشاد شهرستان آزادشهر٬ چند گروه موسیقی از گروه‌های برجسته کشوری که در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گلستان شرکت کرده بودند٬ در شهرستان آزادشهر برنامه اجرا می‎کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به دنبال آن هستیم، موضوع حفظ٬ احیاء و معرفی فرهنگ مردم کشور به نسل فعلی و نسل آینده است. دهمین جشنواره اقوام ایران زمین نیز در همین راستا در استان گلستان حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: با برگزاری این جشنواره‌ها سعی داریم استان خود را به مردم کشورهای دیگر بشناسانیم و استان گلستان را توقفگاهی برای گردشگران ایران و جهان کنیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان گفت: شهرستان آزادشهر نقاط گردشگری خوبی دارد اما از لحاظ رفاهی و تفریحی هنوز به نقطه ایده‌آل نرسیده است.

غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر هم این مراسم اظهار داشت: برای شناساندن فرهنگ و آداب و سنن اقوام و با هدف توسعه و گسترش گردشگری و صنایع دستی و افزایش درآمد خانوارها و به ویژه روستائیان و کاهش آسیب‎های اجتماعی که امروزه متاسفانه دشمنان ایران جوانان این مرزوبوم را از طریق شبکه‎ها و فضاهای مجازی هدف قرار داده‌اند مفید و لازم ارزیابی می‎شود.

وی افزود: باید سعی شود از این طریق ظرفیت‌های شهرستان و استان به همه نقاط کشور و جهان برای جذب مخاطبان معرفی شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها