فعالیت غیرقانونی یک عضو کادر تیم ملی در لیگ/ فدراسیون کشتی برخورد می‌کند؟

علی رغم ابلاغ آیین نامه فدراسیون کشتی مبنی بر ممنوعیت فعالیت کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان در لیگ کشتی، ظاهرا یکی از افراد فنی تیم ملی نقش اصلی را در بستن یک تیم در لیگ کشتی آزاد بر عهده داشته است.

فعالیت غیرقانونی یک عضو کادر تیم ملی در لیگ/ فدراسیون کشتی برخورد می‌کند؟

فدراسیون کشتی چندی پیش با ابلاغ آیین نامه از ممنوعیت فعالیت کادر فنی تیم های ملی و مدیریت فنی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در لیگ کشتی خبر داد.

فدراسیون کشتی در آیین نامه لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی که یکم شهریور اعلام شد، تاکید کرد: عقد قرارداد مدیر تیم‌های ملی و سرمربی بزرگسالان (کشتی آزاد و فرنگی)  تحت هر عنوانی با باشگاه‌های متقاضی ممنوع است.

اما در شرایطی که پژمان درستکار و حسن رنگرز سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی که در سال های گذشته حضور پررنگی در لیگ کشتی داشته اند، با ابلاغ این آیین نامه از فعالیت در لیگ کنار کشیده اند، برخی خبرها حاکیست یکی از اعضای فنی نقش اصلی را در یکی از تیم های لیگ برتر ایفا می‌کند.

پیگیری خبرنگار ما از برخی ملی پوشان عنوان دار نیز نشان می دهد این نفرات با پیشنهاد این فرد و بر اساس اطمینانی که به او دارند قرارداد سفید با مسئولان تیم مورد نظر در لیگ امضاء کرده‌اند.

اینکه چرا مسئولان فدراسیون کشتی به آیین‌نامه‌ای که خود ابلاغ کرده‌اند نیز پشت می‌کنند و توجهی به اعتراض سایر تیم ها در اینباره ندارند مشخص نیست.

یکی از همین کشتی گیران که اخیرا نیز با نمایش بسیار خوب خود به مدال جهانی رسید در این‌باره تاکید کرده با توجه به اعتمادی که به این فرد داشته است قرارداد سفید با یک تیم به امضاء رسانده چرا که او هوایش را بابت مبلغ قرارداد دارد.

جذب کشتی گیران مطرح بر اساس ارتباط استاد و شاگردی در تیم ملی سبب شده کشتی گیران مطرح در این تیم حضور پیدا کنند و همین موضوع نیز باعث اعتراض شدید دیگر تیم ها شده است.

از فدراسیون کشتی که همواره شعار رعایت عدالت و قانونمندی را سر می‌دهد انتظار می‌رود در قبال افراد نزدیک به فدراسیون نیز این رویه را اجرا کند و شرایط به گونه‌ای نباشد که قانون فقط درباره افراد غیر خودی ملاک کار قرار گیرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها