محسن‌نژاد ششمین حذف‌شده ایران/ میرزازاده یک گام تا فینال سنگین وزن

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران از دور رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان حذف شد.

محسن‌نژاد ششمین حذف‌شده ایران/ میرزازاده یک گام تا فینال سنگین وزن

در ادامه رقابت های ۲ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی در حالیکه با نتیجه ۹ بر ۴ از کرم کمال از ترکیه پیش بود، روی اجرای فن فیتوی خود و بدلکاری حریف ناباورانه ضربه فنی شد و با توجه به شکست ۶ بر ۳ این کشتی‌گیر ترک در مرحله بعد مقابل فومیتا از ژاپن، محسن‌نژاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محسن نژاد پیش از این در دور نخست برابر هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید.

همچنین امین میرزازاده فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک از گرجستان با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد و امشب دوشنبه برای رسیدن به فینال برابر مانتاس کنیستائوتاس از لیتوانی به میدان می‌رود.

میرزازاده پیش از این در دور نخست مقابل علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید، وی سپس مقابل صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی تیم جمهوری آذربایجان به برتری ۹ بر صفر رسید و مقتدرانه راهی یک چهارم نهایی شد.

پیش از این، پویا دادمرز در ۵۵، محمدرضا مختاری در ۷۲، محمدعلی گرایی در ۷۷، پژمان پشتام در ۸۲ و ناصر علیزاده در وزن  ۸۷ کیلوگرم نیز بدون کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امشب دوشنبه همچنین محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای رسیدن به مدال طلا مبارزه می کند و علیرضا نجاتی در ۶۳ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها