باز هم گردو ژنوتیپ رویال رکورد زد

بیشتر درختان گردو در مناطق معتدل به عمل می آیند ولی امروز گردویی را به شما معرفی خواهیم کرد که با اکثر اقلیم های آب و هوایی ایران سازگار است و در سطح ارتفاعات ۳۰۰ تا ۳۲۰۰ متر از دریا عملکرد مطلوبی دارد این گردو تنها گردویی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر سرمای بهاره و یخبندان های شدید زمستانه دارد.

باز هم گردو ژنوتیپ رویال رکورد زد

 این موضوع در میان پرورش دهندگان گردو چنان حائز اهمیت می باشد که این رقم رو به گردو سردسیری معروف کرده است.این رقم گردو علاوه بر مقاومت بالا در برابر سرما دارای مزایای برتر دیگری نیز می باشد که می توان گفت با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال و احداث باغ آن در طول سال های اولیه به درآمد میلیاردی برسید.

گردوی سردسیری یا همان گردو ژنوتیپ رویال تنها گردویی می باشد که در سطح ارتفاعات بالای ۳۰۰۰متر از دریا دچار سرمازدگی نمی شود این در صورتی می باشد ارقام گردو های خارجی در سطح ارتفاعات بالای ۱۰۰۰ متر دچار سرمازدگی و خشکیدگی می شوند.گردو ژنوتیپ رویال تنها گردوی سردسیری مقاوم به سرماست و در مناطق کوهستانی با یخبندان های شدید دچار مشکل نمی شود.گردو ژنوتیپ رویال نه تنها در مناطق کوهستانی به عمل می آید بلکه باردهی آن نیز در چنین مناطقی اثبات شده می باشد.در ادامه با ما باشید تا با این رقم گردو خارق العاده بیشتر آشنا شوید.

معرفی گردو ژنوتیپ رویال:

گردو ژنوتیپ رویال یا همان گردو سردسیری گردویی می باشد که اولین بار نهال آن در نهالستان رویال نهال پرورش داده شده است و مختص مجموعه رویال نهال می باشد .رویال نهال موفق شده است با اصلاح  معایب ژن های آن و تبدیل آن به مزایای برتر این رقم به عنوان ژنوتیپ اصلاح شده به ثبت برساند البته ناگفته نماند در ژن این نهال هیچ گونه دستکاری ژنتیکی وجود ندارد و گردو ژنوتیپ رویال اصلاح شده ارگانیک می باشد که داری گواهی بهداشت بوده و از طرف سازمان جهاد کشاورزی تایید شده است.

از دیگر ویژگی های برتر ژنوتیپ رویال می توان به خود گرده افشانی آن اشاره کرد .این در حالی می باشد که ارقام گردو های خارجی چون چندلر  و فرنور بدون گرده افشان باردهی نخواهند داشت و در صورت داشتن دچار ریزش خواهند شد.

2

لترال دهی یا همان باردهی جانبی ،مقاومت بسیار بالا در بیماری ها و آفات،طول عمر بالای ۱۰۰ سال،درصد مغز بالای ۶۰،مغز سفید و توپر با چربی بالا،زود خزان و مقاوم به سرمای پاییزه و زمستانه،دیرگل و مقاوم به سرمای بهاره،سازگاری بالا با اقلیم های آب و هوایی مختلف،باردهی خوشه ای و تخم مرغی،آغاز باردهی از سال اول از جمله مزایای برتر گردو ژنوتیپ رویال می باشد.

گردو ژنوتیپ رویال با وجود باردهی خوشه ای دارای محصول بسیار درشت می باشد همچنین این رقم گردو به دلیل داشتن اصالت ایرانی دارای مغزی پرچرب می باشد به همین دلیل بسیار خوش طعم و خوش مزه هست .ظاهر درشت محصول گردو ژنوتیپ رویال و خوش طعم بودن مغز گردو سبب پرفروش شدن این رقم گردو نسبت به ارقام خارجی شده است به همین دلیل است که با یقین می گوییم با کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال و احداث باغ گردو رویال میلیاردر شوید.

اقلیم های مناسب کاشت گردو ژنوتیپ رویال:

همانطور که اشاره شد گردو ژنوتیپ رویال معروف به گردو سردسیری می باشد اما در مناطقی با اقلیم های نیمه سردسیری،نیمه گرمسیری و معتدل نیز به عمل می آید،این در حالیست که هیچ کدام از ارقام گردو چنین قابلیت و سازگاری بالایی رو ندارند.ژنوتیپ رویال نه تنها در برابر سرمای زمستانه بلکه در مقابل سرمای بهاره دیررس نیز مقاومت بالایی دارد.جوانه زنی و گلدهی گردو ژنوتیپ رویال با توجه به اقلیم منطقه کشت از اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه می باشد .هیچ کدام از گردوها به غیر گردو ژنوتیپ رویال توانایی شاتون دهی و جوانه زنی بعد از  سرمای بهاره را ندارند،همین مزیت گردو ژنوتیپ رویال ،آن رو تبدیل به گردو سردسیری کرده است

بهتر است گردو ژنوتیپ رویال در خاک شنی لومی  کشت شود تا رشد مطلوبی داشته باشد البته در خاک هایی با آهک نسبتا کم نیز قابلیت رشد را دارد.

گردو ژنوتیپ رویال گردو اختصاصی رویال نهال یکی از ارقام برتر نهال گردو در خاورمیانه شناخته شده است ودر حال حاضر در آسیا محبوب و پرطرفدار می باشد.صادارات محصول گردو ژنوتیپ رویال سود بسیار بالایی برای باغداران گردو دارد.

ویژگی های برتر گردو ژنوتیپ رویال:

آغاز باردهی از سال اول(زودبازدهی)

مقاومت بالا در برابر سرمای زمستانه و بهاره

تناژدهی بسیار بالا(۱۰تن در هکتار)

دارای محصول درشت و تخم مرغی

درصد مغز بالا و دارای ۶۰ درصد چربی

دارای پوست کاغذی به طوری که با فشار دست می شکند.

پاکوتاه بودن درخت آن(ارتفاع تا ۴تا5/4متر)

میزان باردهی گردو ژنوتیپ رویال:

آغاز باردهی گردو ژنوتیپ  رویال از سال اول می باشد در مقابل شروع باردهی سایر ارقام خارجی از سال سوم است میزان باردهی گردو ژنوتیپ رویال در هکتار حدودا ۱۰ تن در هکتار می باشد در حالی که ارقام دیگر گردو در هکتار فقط ۵ تن باردهی دارند.

گردو ژنوتیپ رویال با تولید ۱۰ تن گردو ی خشک در هکتار توانسته هست در خاورمیانه رکورددار باشد.

3

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال:

با توجه به اطلاعاتی که درباره ی این گردو در اختیارتان قرار  دادیم اگر قصد دارید باغ گردو احداث کنید می توانید با انتخاب این رقم به درآمد میلیاردی برسید محصول این رقم گردو در بازار با طلا برابری می کند.البته این رقم گردو فقط و فقط در مجموعه رویال نهال همراه با گواهی اصالت و ضمانت تولید می شود و با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

توصیه می شود به هیچ عنوان این گردو را از دلالان تهیه نکنید .اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره  گردوی مناسب منطقه خود و بهترین زمان کاشت کسب کنید می توانید با کارشناسان مجموعه رویال نهال در ارتباط باشید. جهت دست یابی به نتیجه مطلوب می توانید نهال دوساله گردو ژنوتیپ رویال فقط فقط با قیمت ۱۲۰ هزار تومان از نهالستان رویال نهال تهیه کنید همچنین با پیش خرید بالای ۱۰۰ اصله از جشنواره تخفیفات پاییزه این مجموعه بهره مند شوید.

مجموعه رویال نهال دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی می باشد که با ۲۰ سال سابقه تولید نهال گردو ژنوتیپ رویال ضامن احداث باغات تجاری گردو شما می باشد.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال از این مجموعه به صورت حضوری و آنلاینی امکان پذیر است.

جهت جلوگیری از هر گونه سواستفاده از برند رویال نهال پیشنهاد می شود ما را فقط با اسم رویال نهال آرمین قاسمی بشناسید و جهت مشاوره و خرید نهال تنها با شماره های زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

تمامی مشاوره های این مجموعه جهت انتخاب نهال و احداث باغ گردو رایگان می باشد.

به دلیل حجم تماس های بالا در صورت مشغول بودن خطوط با واتساپ ،روبیکا یا ایتا به شماره ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰ در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست در جستجوگر گوگل رویال نهال را جستجو کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها