پورابراهیمی در جمع مردم شهرستان راور:

فرصت آزمون و خطا در حوزه اجرا در کشور تمام شده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمان گروه های سیاسی تیم تشکیل داده اند و استاندار تعیین می کنند. باید به دولت اجازه بدهیم قوی‌ترین افراد را بیاورد زیرا در حوزه اجرا فرصت آزمون و خطا نداریم.

فرصت آزمون و خطا در حوزه اجرا در کشور تمام شده است

محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم شهرستان راور اظهار کرد: در سالگرد مجلس رهبری از مجلس با عناوین توانند پر کار و پر تلاش یاد کردند و ما به این مهم افتخار می کنیم و در کنار دولت هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود؛ برنامه محتوایی که دولت در خصوص موضوعات مختلف کشور ارائه می کند بویژه در حوزه اقتصادی باید مبتنی بر یک برنامه جامع تخصصی و مورد اجماع کارشناسان کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه شنیده ها حاکی از این است گروه های سیاسی از دولت جدید سهم خواهی می کنند بیان کرد: این خلاف مصالح ملی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی شنیدم در استان کرمان گروه های سیاسی تیم تشکیل داده اند و استاندار تعیین می کنند باید به دولت اجازه بدهیم قوی ترین افراد را بیاورد و در حوزه اجرا ما فرصت آزمون و خطا نداریم.

وی به محرومیت و فقر موجود اشاره و تاکید کرد: ما به برنامه جامعی که مورد قبول نخبگان و کارآمد باشد در مجلس رای می دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به وجود هماهنگی بین ارکان دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: اگر این اتفاقات رقم بخورد از نیمه دوم سال جاری علی رغم وجود تحریم، آغاز تحولات تدریجی اقتصادی برای بهبود شرایط اقتصادی خواهد بود و این مسیر را با قدرت دنبال می کنیم.

پورابراهیمی گفت: همانطور که امروز در دنیا در عرصه های مختلف بین رتبه های تک رقمی هستم در عرصه اقتصاد نیز با همراهی مردم به این مهم خواهیم رسید و دهه پنجم انقلاب را به دهه اقتدار اقتصاد تبدیل می کنیم و با مواهبی چون نیروی انسانی کارآمد و نعمات خدادادی می توانیم قله های تخصصی را فتح کنیم.

پورابراهیمی بیان کرد: انتخابات سال جاری انقلابی را رقم زد و ان انقلاب این بود که مردم با حضور خود تغییرات را در مسیر جدید قرار دادند که هم نگاهش علمی باشد هم مکتبی و مبتنی بر باورهای دینی و درونی باشد.

وی افزود: بزرگترین چالش مردم در حال حاضر اشتغال جوانان است و در کنار آن مشکلات اقتصاد و معیشت نیز اضافه می شود.

وی بیان کرد: پروژه های توسعه ای در بخش مرتبط با صنایع پایه مانند فولاد را از سال ها قبل آغاز کردیم اما علی رغم تحریم ها می توان این خبر خوب را داد که نخستین محصول تولید بریکر که شبیه آهن اسفنجی است با ظرفیت چند هزار تن که از چند ماه قبل آغاز شد امروز دو هزار تن با بهترین کیفیت تولید دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خط دوم ۳۵ هزار تن تا دو ماه دیگر به بهره برداری می رسد و برای این خط ۶۰ نیروی جدید اضافه کرده اند.

وی ادامه داد: برای خط سوم تولید برای رسیدن به ۱۰۵ هزار تن تا تابستان سال آینده توافق شده است.

وی گفت: فاز دوم تولید محصول بیلت است برای این کار از قبل برنامه ریزی شده است‌.

دکتر پورابراهیمی گفت: از یک ماه آینده عملیات ساخت واحد بخش بیلت در فولاد راور به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن آغاز می شود.

وی بیان کرد: برای فاز دوم ۱۸۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اشتغال های خرد و خانگی اشاره کرد و گفت: آقای نجمی نیا به عنوان یک خیر اعلام کرد برای مشاغل خرد منابع اختصاص می دهن که تفاهم نامه ان حدود یک ماه قبل با بانک رسالت انجام و قرار شد در فاز اول ۵۰۰ اشتغال خرد و خانگی تصویب شود.

وی بیان کرد: بیش از ۹۳ درصد راور در حوزه زیست محیطی ثبت شده است یعنی مانور مسولان در هفت درصد باقی مانده است.

دکتر پورابراهیمی ادامه داد: مراقبت از موجودات و مواهب الهی لازم است اما اگر اولویت ما ایجاد اشتغال هم هست لذا دو کار اصلاح محدوده زیست محیطی راور تا قبل از دولت دوازدهم مصوب شود.

پورابراهیمی بیان کرد: باید برای پهنه های محدوده های معدنی راور با نشر آگهی سرمایه گذار پیدا کنیم تا این محدوده ها از حبس بیرون بیاید.

وی ادامه داد: اکنون همان تکه جزئی که در راور می توان کار اقتصادی کرد افراد در راور حبسشان کرده اند.

منبع: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها