رئیس اورژانس کرمان:

بیش از ۱۷۰ پایگاه اورژانس کرمان آماده اجرای طرح سلامت نوروزی است

رئیس اورژانس کرمان گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند با ۱۷۰ پایگاه، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو پایگاه امداد هوایی در کرمان آغاز می‌شود.

بیش از ۱۷۰ پایگاه اورژانس کرمان آماده اجرای طرح سلامت نوروزی است

سیدمحمد صابری با اشاره به اینکه هفته پایانی سال است و برای چهارشنبه پایان سال برنامه ویژه‌ای داریم اظهار داشت: در دو روز منتهی به چهارشنبه پایانی سال حضور اورژانس فعال‌تر خواهد بود.

وی بیان کرد: کرمان در سال‌های گذشته چهارشنبه‌سوری را بدون حادثه ناگوار پشت سرگذاشته و امیدواریم امسال نیز با رعایت نکات ایمنی و حضور خانواده‌ها در کنار جوانان چهارشنبه‌سوری را به سلامت پشت سر بگذاریم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی اورژانس از 25 اسفندماه جاری در استان کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود افزود: اجرای این طرح تا 17 فروردین ماه 1400 ادامه داشته و در این طرح کلیه خدمات حوزه سلامت به صورت ویژه توسط تیمهای ویژه بازدید، پایش و کنترل شده تا در ارائه خدمات به مردم مشکلی به وجود نیاید.

صابری با اشاره به اینکه در این ایام تیم‌های اورژانس استقرار بیشتری در سطح جاده‌ها دارند یادآور شد: سال‌های گذشته در این ایام ستاد سفرهای نوروزی را داشتیم و در تعطیلات نوروزی به دلیل افزایش مسافرت‌ها اکیپ‌های اورژانس افزایش یافته و در ورودی شهرها پست راهنمای مسافر را داشتیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا سال گذشته و امسال طرح سلامت نوروزی را اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا حجم مسافرت‌ها کمتر شده بود و امیدواریم که امسال هم مردم توصیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند گفت: خدمات اورژانس روزهای تعطیل و غیرتعطیل نداشته، به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است و در ایام تعطیل نوروزی فعالیت اورژانس بیشتر هم می‌شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: اورژانس استان کرمان با بیش از 170 پایگاه اورژانس جاده‌ای شهری و جاده‌ای، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو پایگاه امداد هوایی آمادگی خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که امسال مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش مسافرت‌ها را داشته باشیم افزود: امسال خدمات ما متفاوت از سنوات گذشته بوده و بسته به حجم مسافرت‌هایی که ممکن است وجود داشته باشد و یا محدودیت‌هایی که ممکن است اعمال شود اورژانس آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها