رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خبر داد

ممنوعیت استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ممنوعیت استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها در استان کرمانشاه خبر داد.

ممنوعیت استفاده از شعار نامتعارف در ایام محرم بر روی خودروها

فضل‌الله شیری اظهار کرد: با توجه به اینکه امنیت ترافیکی شهروندان برای پلیس راهور مهم است، به صورت ویژه تخلفات رانندگی طی شب‌های ماه در شهرهای استان کرمانشاه کنترل می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور هیئت‌های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسم عزاداری، پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت‌های عزاداری همچون عدم انسداد معابر گفت: هیئت‌ها در رابطه با مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر و توزیع نذورات برای مردم به وجود آید، مسئول هستند.

وی خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب‌های و هنگام برگزاری مراسم عزاداری شد و افزود: هیئت‌ها باید به زمان تعیین شده برای انجام عزاداری توجه کنند.

شیری با اشاره به شعارنویسی بر روی خودروها گفت: شعارنویسی‌ها نباید به گونه‌ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو شود، در صورت مشاهده چنین مواردی خودرو توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: خودروهایی که شعارهای نامتعارف بر روی آن‌ها درج شده باشد، متوقف می‌شوند.

شیری با بیان اینکه گل آلود کردن خودروها ممنوع است، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه طی شب‌های برگزاری مراسم عزاداری در کنار هیئت‌های مذهبی حضوری فعال دارد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    همه این خودروها را بخوابانید .کسی که هنوز اینقدر شعور ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها