شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا درچهارمحال و بختیاری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا درچهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا درچهارمحال و بختیاری

راشد جزایری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۹ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: هم اکنون ۱۲۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۹۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

وی گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۴۰ نفر رسید.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها