تیم ملی فوتسال بانوان روسیه امروز وارد ایران خواهد شد

تیم ملی فوتسال بانوان روسیه جهت انجام ۲ بازی دوستانه برابر ایران امروز وارد تهران خواهد شد.

تیم ملی فوتسال بانوان روسیه امروز وارد ایران خواهد شد

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا قرار است روز‌های دوم و چهارم اسفند در تهران به مصاف تیم ملی روسیه برود. بانوان فوتسالیست روسیه امروز ظهر وارد تهران خواهند شد و بعداز انجام تست کرونا راهی هتل المپیک تهران می‌شوند.

بعد از مشخص شدن نتیجه تست کرونای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه آن‌ها فردا یک جلسه تمرین را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کنند.

همچنین اردوی تیم فوتسال بانوان کشورمان از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و برخلاف دعوت از ۲۰ بازیکن، ابتلای ۴ بازیکن با تجربه یعنی فرشته کریمی، فرشته خسروی، سحر زمانی و اعظم آخوندی به ویروس کرونا، باعث تغییر در برنامه کادرفنی شده است. همچنین سارا شیربیگی دیگر ملی پوش بانوان کشورمان هم به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

با توجه به اینکه تست کرونای ۴ بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان مثبت شده است فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی تصمیم به تغییرات در فهرست خود گرفت و به جای اعظم آخوندی، زینب کرمی را به عنوان دروازه‌بان به اردوی ملی دعوت کرد. همچنین فاطمه تراهی، مهتاب بنایی و مهسا کمالی هم به اردو دعوت شدند تا این ۴ بازیکن، جانشین بازیکنان کرونایی تیم شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها