نظر کارشناس داوری درباره قضاوت داور چینی دیدار ایران - ژاپن/ ویدئو

کارشناس داوری کشورمان تأکید کرد داور چینی قضاوت خوبی در دیدار ایران و ژاپن داشته است.

نظر کارشناس داوری درباره قضاوت داور چینی دیدار ایران - ژاپن/ ویدئو

حسین عسگری درباره قضاوت «ما نینگ» داور چینی در دیدار ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی بسیار حساسی بود و داور خیلی خوب قضاوت کرد و شاید فقط یکی دو خطای معمولی وسط زمین گرفته نشد. داور هیچ تصمیم اشتباه مهمی در جریان بازی نداشت.

وی ادامه داد: یکی دو صحنه هم در محوطه جریمه رخ داد، اما الان روزگاری نیست که خطای مهم از چشم داور دور بماند. ما طرفدار ایران هستیم و شاید باتعصب صحبت کنیم، ولی آن توپی که به دست مدافع ژاپن خورد به هیچ عنوان هند نبود و دست بازیکن در حالت طبیعی قرار داشت.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه مشکوک به خطای دروازه‌بان ژاپن روی سردار آزمون و همچنین پنالتی اعلام شده به سود کشورمان در دقیقه 3+90 گفت: دروازه‌بان در آن صحنه اول توپ را زد و اگر توپ را نزده بود مطمئن باشید VAR دخالت می‌کرد. پنالتی اعلام شده به سود ایران هم که خیلی واضح بود. من در سه مسابقه ناظر این داور بودم و واقعاً داور توانمندی است.

عسگری همچنین راجع به صحنه گل سردار آزمون که توسط داور در دقیقه 63 آفساید اعلام شد، گفت: با توجه به تجهیزاتی که الان وجود دارد اصلاً آفساید امکان ندارد اشتباه شود. تصاویر سه‌بعدی و بعد آفساید اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عالی
    1

    ژاپن ۱ ایران ۲. گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار. الکی خوشند مردم

    نظرات شما -
    • منفجراتن
      0

      دو سال دیگه این موقع دلار 115 تومنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها