درویش چشم بازار را کور کرد!/ رونمایی از گزینه‌های جانشینی یحیی گل‌محمدی

درویش در شرایطی که یحیی گل محمدی را از دست داده، به دنبال گزینه‌هایی عجیب برای سرمربی گری پرسپولیس است.

درویش چشم بازار را کور کرد!/ رونمایی از گزینه‌های جانشینی یحیی گل‌محمدی

پس از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، حالا مدیران باشگاه به دنبال یافتن جانشین برای سرمربی سابق خود هستند. در این رابطه درویش و دوستانش چشم بازار را کور کرده‌ و با گزینه‌هایی عجیب باب مذاکره را باز کرده‌اند.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، درویش می‌خواهد از گزینه‌ای ایرانی برای ادامه لیگ برتر استفاده کند و در همین رابطه، مذاکرات با مجتبی حسینی، مهدی تارتار و محمد ربیعی آغاز شده‌است.

این گزینه‌ها در شرایطی مطرح می‌شوند که هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت برانکو به این تیم بودند. مشخص نیست دقیقا درویش چه می‌کند و با چه متر و معیاری به چنین گزینه‌هایی رسیده است.

با وجود تحت قرارداد بودن گزینه‌های مدنظر درویش با باشگاه‌های لیگ برتری در حال حاضر، بعید است این باشگاه مشکلی در خصوص اخذ رضایت باشگاه‌های پیکان، ذوب و ملوان داشته باشد.

منبع: شهرآرا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    هر سه گزینه داخلی که درویش باب مذاکره را با آنها باز کرده در باشگاههای رده های میانی جدول ادوار لیگ برتر بد کار نکرده اند ولی هر سه گزینه داخلی با هم به اندازه نصف یحیی گل محمدی در باشگاه بزرگ پرسپولیس نمی توانند اثرگذاری چندانی داشته باشند و جام قهرمانی درو کنند. پرسپولیس بزرگ، سرمربی بزرگ می خواهد. بهترین گزینه خارجی در حال حاضر با توجه به وسع مالی باشگاه پرسپولیس و شناخت گزینه سرمربی خارجی از لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ کروات می تواند باشد به شرطی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری نباشد.

  • علی
    4

    اگه علی دایی ممنوع الکار نیست چرا الان جانشین گل محمدی نمیشه دنبالش نمیرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تو هم مثل درویش چشم بازار رو کور کردی با این پیشنهادی که دادی

  • ناشناس
    0

    از علی دایی چی دیدی آره آقای گل جهان بود پرستیژ داره
    ولی دانش مربیگری در حد محلات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها