جلسه درویش و گل محمدی؛ پرسپولیسی ها متحد شدند!

اتفاق بزرگ تمرین امروز پرسپولیس جلسه مفصل و طولانی یحیی گل‌محمدی با رضا درویش بود که به نظر می‌رسد نتیجه مثبتی برای تیم در شرایط کنونی داشته است.

جلسه درویش و گل محمدی؛ پرسپولیسی ها متحد شدند!

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز همراه با حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی باشگاه، راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد و در فاصله دو روز مانده تا بازی با هوادار نظاره‌گر این تمرین بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که در یک ماه گذشته شکاف عمیقی بین مدیریت باشگاه و تیم پرسپولیس ایجاد شده بود و حتی حضور درویش در جشن شصت سالگی باشگاه هم نتوانست از میزان مشکلات ایحاد شده بین آنها کم کند. البته که شایعات و حواشی بیشتر به این اختلاف دامن می‌زد اما به هر حال مشکل وجود داشت و در نهایت با حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و تداوم بحران، بسیاری از منتقدان، پیشکسوتان و هواداران به این معضل به عنوان یکی از دلایل ناکامی و بحران در پرسپولیس اشاره کردند.

طی دو سه روز گذشته و بعد از حذف پرسپولیس در آسیا برخی پیشکسوتان و هواداران خواستار کناره گیری یکی از بین یحیی گل‌محمدی یا درویش بودند تا اوضاع باشگاه بهتر شود چرا که آنها اعتقاد داشتند تا وقتی مشکل بین آنها وجود دارد این تیم نمی‌تواند به روزهای خوبش برگردد.
با این وجود در شرایطی که شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری درویش از سمتش شنیده می‌شد و حتی برخی دوباره گزینه‌هایی برای جانشینی او مطرح کردند و در عین حال گروهی دوباره نام جذاب برانکو ایوانکوویچ را بری حضور روی صندلی یحیی گل‌محمدی مطرح ساختند، اما امروز جلسه مفید و مثبتی بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس برگزار شد.

رضا درویش و یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای خصوصی و یک‌ساعته شرکت داشتند و با طرح معضلات و مشکلات تیم برای ایجاد اتحاد و همدلی در آستانه بازی‌های حساس پرسپولیس و البته عبور از مشکلات همیشگی صحبت کردند تا به نوعی بحران را مدیریت کنند. سپس درویش با سه بازیکن پرسپولیس هم صحبت کرد تا فضای تیره و تار بین آنها تلطیف شود. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که درد و دل‌هایشان را با درویش مطرح کردند و نکات مد نظرشان را به گوش او رساندند.

در عین حال بعد از این جلسات و صحبت‌های هر دو طرف تصمیم بر این شد که بازیکنان، کادر فنی و تیم مدیریتی باشگاه برای عبور از بحران و پیروزی در بازی شنبه مقابل هوادار و سپس دربی، یکدل و متحد شوند چرا که با وجود تمام نقایص فنی و مشکلاتی که از ابتدای فصل وجود داشته این تیم با همین کیفیت می‌تواند در دو بازی آینده پیروز باشد و دوباره به مسیر موفقیت برگردد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها