سپاهان رسما محروم شد

کمیته انضباطی محرومیت تماشاگران سپاهان از حضور در بازی با آلومینیوم را رسما اعلام کرد.

سپاهان رسما محروم شد

البته این حکم روز گذشته در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت اما در این خصوص تردیدهایی وجود داشت و گفته می‌شد که محرومیت بعد از تائید حکم از سوی کمیته استیناف اجرایی خواهد شد.

اما با این حال دقایقی پیش کمیته انضباطی اعلام کرد: پیرو نامه ارسالی از سوی باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص پذیرش دادنامه شماره 1628 مورخ 28 آذرماه 1402 مبنی بر محرومیت از حضور هواداران تیم مربوطه در دیدار خانگی با استناد به  دادنامه صادره به شماره 1032 مورخ 1402/05/30، باشگاه مربوطه می بایست اولین دیدار خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند.

به این ترتیب تیم فوتبال سپاهان در بازی با آلومینیوم که این هفته برگزار خواهد شد، هوادارانش را در ورزشگاه نخواهد داشت و باید در استادیوم خالی نقش جهان به مصاف شاگردان مجتبی حسینی برود.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    بخاطر اوضاع بد پرسپولیس هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دیگه تماشاگر بی تربیتی میکنه چ ربطی به اینو اون داره . مشکل از بزرگترتونه که ندارید .

  • ناشناس
    0

    سپاهان امسال قهرمان ليگ ميشود،شك نكنيد،تازه ٤ امتياز هم ازش كم شده

  • ناشناس
    0

    من استقلالیم، ولی عجب تیمی شده سپاهان، به نظرم ما و پرسپولیس الکی سر و کله هم میزنیم، به احتمال زیاد سپاهان قهرمان میشه امسال

    نظرات شما -
    • تبریز
      0

      بنده هم استقلالی هستم ولی هر تیمی تکنیکی بازی کند دوست دارم . انصافاً سپاهان بدون استرس و .... بازی میکند همه موفق باشند

  • رصد
    0

    ظلم ریشه فساد هست نکنید این کارها را عواقب داره

  • ایرانی
    0

    این فدارسیون وکمیته داوران پرسپولیسی دست از سر سپاهان بردارند. خداییش اگر سپاهان تیم پایین جدول بود اینهمه چوب لای چرخش می‌گذاشتند. قدیمیها یادشون هست وقتی پاس قهرمان آسیا شد از حسادت چه بلایی سر اون آوردند. کاری کردند که دیگه اسمی هم از اون نیست. تنها نماینده باقی مانده تولیگ قهرمانان آسیا را دوشب قبل شروع بازی آسیایی 4 امتیاز کم کردید.مطمین باشید راه 3 هیچ دادن به نفع الاتحاد رایکی از داخل به اونها یاد داد. حالا که با یک بازی کمتر در رده دوم با وجود کسر 4 امتیاز قراردارد باز ولش نمی‌کنید؟ یعنی تو پرسپولیس که هرساله یک بازیکن خارجی نیست که شکایت نکنه هیچ تخلفی صورت نگرفته؟ اگرنگرفته اینهمه شکایت که همیشه هم میلیونها دلار محکوم میشه واز جیب بیت المال هزینه میشه از کجاست؟ غیر از اینه که تخلف کرده؟ یک بار توعمرتون بگذارید یک فصل سالم برگزار بشه همش مثل سریال قهوه تلخ درحال مسموم کردن همدیگه هستید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الان حریف سپاهان استقلاله نه پرسپولیس
      همه چیزو به پرسپولیس ربط ندید

    • درپاسخ ناشناس
      0

      تو دیدی سالی پرسپولیس برعلیه سپاهان بیانیه نده؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها