تمجید خاص اوزونیدیس: از اینکه به شما برخورد، ممنونم

سرمربی گل‌گهر از بازگشت همراه با مسئولیت‌پذیری تیمش به لیگ بعد از شکست مقابل تراکتور راضی است.

تمجید خاص اوزونیدیس: از اینکه به شما برخورد، ممنونم

 مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل‌گهر، پس از پیروزی تیمش برابر نفت آبادان در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در نشست خبری حاضر شد و در مورد بازی صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید؛

اوزونیدیس در ابتدای حرف های خود گفت: «دو تیم بازی قبل نتیجه بدی گرفته بودند و برای همین خیلی نتیجه این بازی مهم بود. من به بازیکنانم گفتم که می خواهم عکس العمل تان نسبت به نتیجه بازی قبل و باخت را ببینم و فکر می کنم شایسته امتیازات بیشتری تا اینجا بودیم. ابتدای بازی خیلی خوب بودیم و پرفشار شروع کردیم. توانستیم حفظ توپ کنیم و توپ های برگشتی را بگیریم. گل خیلی خوبی زدیم. گلی از روی کار ترکیبی. نیمه اول کل بازی را کنترل کردیم و تقریبا شانسی به تیم صنعت نفت ندادیم به جز یک شوت برگشتی.»

او در ادامه گفت: «نیمه دوم از بازیکنانم خواستم به این روش ادامه دهند. طبیعتا ریسک بیشتری نکردند و خیلی خوب دفاع کردیم. فکر می کنم می توانستیم شانس بیشتری بسازیم و نیمه دوم می توانستیم شانس های راحت تری به دست بیاوریم. ولی درک شان می کنم چون به خاطر نتیجه تحت فشار بودند و این ریسک را انجام ندادند. در پایان از نتیجه خوشحالم.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عنوان هیچ رد پایی در متن ندارد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها