پاسخ تند خبرنگار افشاگر به سرمربی ایتالیا

روزنامه‌نگار ایتالیایی‌ای که تخلف‌های چند فوتبالیست ایتالیایی در شرط‌بندی را افشا کرده به انتقادهای لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، از او پاسخ داد و گفت اسپالتی بهتر است به فکر کنترل بازیکنانش باشد.

پاسخ تند خبرنگار افشاگر به سرمربی ایتالیا

کورونا اولین کسی بود که اطلاعاتی درباره تخلف چندین نفر از ستاره‌های فوتبال این کشور مطرح کرد. ستاره‌هایی مثل نیکولو زانیولو، ساندرو تونالی و فاجولی از یوونتوس.

درحالیکه صحت ادعاهای کورونا ثابت شده و فوتبالیست‌هایی مثل تونالی به خطاهایشان در تخطی از قوانین شرط‌بندی اعتراف کرده‌اند اما لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، در نشست خبری اخیر خود به شدت به کورونا حمله کرد تا از بازیکنانش دفاع کند.

1940395

اسپالتی در نشست خبری اخیر خود درباره جنجال‌های شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا گفت: "فوتبالیست‌ها باید این را درک کنند که آدم‌های مشهوری هستند و برخی اشخاص سعی می‌کنند با جاسوسی از آنها خودشان را مشهور کنند".

کورونا امروز در اینستاگرام خود پاسخی تند به اسپالتی داد و گفت او بهتر است به جای حمله به افشاگر، بازیکنانش را کنترل کند. این روزنامه‌نگار ایتالیایی خطاب به سرمربی ایتالیا نوشت: "وقتی چندین فوتبالیست مهم و ملی‌پوش به قمار و شرط‌بندی معتاد هستند این مسئله خیلی مهمی است که مردم و افکار عمومی باید از آن مطلع شوند.

آقای اسپالتی به جای حمله به کسی که واقعیت را افشا می‌کند بهتر است وظیفه‌اش را انجام بدهد و جلوی بازیکنانش را بگیرد که خلاف نکنند. من کل نشست خبری را ندیده‌ام ولی اگر او حرف‌هایی را که رسانه‌ها منتشر کردند گفته باشد واقعا باعث تاسف است".

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها