ناکامی در فینال‌ها!

۴ نقره و ۲ برنز کوارش‌کاران ایران در قهرمانی جهان

در روز نخست مسابقات کوراش قهرمانی جهان ۲۰۲۳ ترکمنستان، ورزشکاران ایران به ۶ مدال دست یافتند.

۴ نقره و ۲ برنز کوارش‌کاران ایران در قهرمانی جهان

مسابقات کوراش قهرمانی جهان ۲۰۲۳، امروز (دوشنبه - ۶ آذر ۱۴۰۲) به میزبانی ترکمنستان آغاز شد که در روز نخست این پیکارها ورزشکاران اوزان ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ آقایان و ورزشکاران اوزان ۴۸-، ۵۲-، ۵۷-، ۶۳- و ۷۰- کیلوگرم زنان به روی گلیم رفتند که سهم ملی پوشان ایران کسب ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز بود.

طبق برنامه مسابقات، دنیا آقایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم زنان ایران، در فینال مسابقات مقابل "لوهوا" از ترکمنستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

پردیس عیدی‌وندی در وزن ۵۷- کیلوگرم زنان، در فینال به مصاف "تهی بیچ" از ویتنام رفت و با قبول شکست مقابل خود، دومین مدال نقره ایران را به دست آورد.

در بخش مردان، حامد رشیدی نماینده وزن ۱۰۰- ایران بود که در دیدار نهایی به مصاف "جمشید" از ازبکستان رفت که با قبول شکست، از کسب مدال طلا بازماند و نقره گرفت.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مردان هم ابوالفضل ترابی در دیدار نهایی به مصاف "بایکاماروف" از ازبکستان رفت و با پذیرش شکست مقابل این کوراش‌کار، به مدال نقره رسید.

مسعود قوی‌بازو نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم مردان ایران و طاهره آذرپیوند نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم زنان ایران با قبول شکست در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، دو خدال برنز ایران را به دست آوردند.

زهرا باغچقی در وزن ۴۸- کیلوگرم و آرزو سلیمی در وزن ۵۲- کیلوگرم نیز با قبول شکست مقابل حریفان، بدون کسب مدال از گردونه مسابقات کنار رفتند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها