کاراته بین المللی مارسی:

نمایندگان کاراته ایران به ۵ طلا، ۴ نقره و ۵ برنز رسیدند

پرونده نمایندگان کاراته کشورمان در مسابقات اپن فرانسه با ۱۴ نشان رنگارنگ بسته شد.

نمایندگان کاراته ایران به ۵ طلا، ۴ نقره و ۵ برنز رسیدند

مسابقات بین المللی فرانسه در شرایطی امروز (یکشنبه 2 مهر) در شهر مارسی به پایان رسید که نمایندگان کاراته کشورمان با کسب 5 طلا، 4 نقره و 5 برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

بر اساس این گزارش؛ در رده سنی 12 و 13 سال، آرمین ابراهیم آبادی نماینده وزن 50+ کیلوگرم ایران نخستین نشان طلا کشورمان را به دست آورد.

در وزن 50- کیلوگرم معصومه محسنیان با پیروزی 3 بر یک برابر سوفیا کاردناس به نشان طلا رسید، زینب جعفرنژاد در فینال وزن 55- کیلوگرم 4 بر صفر لوئیزا ابوریچ از الجزایر را شکست داد و طلایی شد.

مبینا کاویانی در وزن 68- کیلوگرم در فینال وندی ماسکورا ‌کلمبیایی را شکست داد و به نشان طلا رسید، تقابل دو نماینده کاراته کشورمان در فینال وزن 67- کیلوگرم با برتری مهدی کیانی به پایان رسید.

علی مسکینی در وزن 60- کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن 67- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم و صالح اباذری نماینده وزن 84+ کاراته ‌ایران، نایب قهرمان شدند.

نفیسه عبدی در وزن 68-، زهرا علیزاده نماینده وزن 61-، سامان عدالتی در وزن 75- ، حنانه صالحی در وزن 68+ و بهنام دهقان زاده در وزن 60- صاحب گردن آویز برنز شدند.

مسابقات کاراته بین المللی مارسی از روز جمعه 31 شهریور ماه آغاز شد و امروز 2 مهر ماه به پایان رسید. در این رقابت‌ها علاوه بر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، تعدادی از کاراته کاهای کشورمان به صورت انفرادی شرکت کرده بودند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها