سکوت پیش از طوفان: بی‌‎اعتمادی رئال و امید امباپه

بسیاری در دنیای فوتبال معتقد هستند که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

سکوت پیش از طوفان: بی‌‎اعتمادی رئال و امید امباپه

عملکرد درخشان جود بلینگام باعث شده که کمتر کسی در رئال‌مادرید به فکر امباپه باشد و این بازیکن هم در چند هفته اخیر در پاسخ به پرسش‌ها در این‌باره به صورت کامل سکوت کرده است. 

مادر او که نقش اول این اتفاقات است، زیاد در معرض دید نبوده اما با وجود همه این اتفاقات، دنیای فوتبال همچنان باور دارد که آینده این بازیکن در سانتیاگو برنابئو است و او به زودی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. 

این باوری است که در رختکن رئال هم وجود دارد. مدیر برنامه‌ها، بازیکنان و خبرنگاران معتقد هستند که این ستاره فرانسوی قرار است در ژوئن 2024 به رئال ملحق شود و این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن هنوز امیدوار است که بتواند این شرایط را تغییر دهد و قرارداد او را تمدید کند. 

شرایط درست مانند سال 2021 است. دو ماه پیش از ورود امباپه به زمانی که اجازه مذاکره با هر باشگاهی را داشت، هیچکس شکی در این باره نداشت که او قرار است راهی رئال مادرید شود اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. 

1947764

امباپه دوشنبه شب سعی کرد در مراسم توپ طلا در مرکز توجه نباشد. او دیرتر از همه آمد و زودتر از همه این مراسم را ترک کرد. به هیچ وجه احساس خوبی نداشت و این موضوع کاملا مشخص بود. با این حال، او بار دیگر در فاصله دو ماه تا داشتن فرصت مذاکرات آزادانه و امضای پیش قرارداد ترجیح می‌دهد در مرکز توجه نباشد. 

همین رفتار باعث شده که تنش‌ها درباره این شرایط و وضعیت به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. او از ژوئن سال گذشته سیاست سکوت را در پیش گرفته است. هرچند هنوز در برابر امضای قرارداد جدید با پی اس جی مقاومت می‌کند. 

از سوی دیگر مدیران رئال مادرید هم ترجیح می‌دهند هیچ صحبتی درباره این بازیکن نداشته باشند، خصوصا که دیگر اعتمادی هم به او ندارند. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که بازیکنان این تیم به شکل عجیبی از حضور امباپه در رئال مطمئن هستند. 

1942043

حتی وینیسیوس جونیور پیش از این گفته بود که بی‌صبرانه منتظر بازی کنار او است و رودریگو هم عکسی در کنارش منتشر کرده بود. آنها از جذب او مطمئن هستند اما این احساسی نیست که مدیران این باشگاه هم داشته باشند. 

واقعیت این است که ما در فاصله دو ماه دیگر دوباره در خانه اول هستیم. حالا رابطه پی اس جی و امباپه مثل قبل نیست اما مدیران رئال از این موضوع باخبر هستند که قطری‌ها تمام تلاش‌شان را برای حفظ این ستاره فرانسوی به کار خواهند گرفت و به همین دلیل است که آنها نمی‌خواهند هیچ نقطه ضعفی نشان دهند. فلورنتینو پرز سال گذشته در پاسخ به سوالی درباره جذب امباپه گفته بود: «بله؛ اما نه در این تابستان!»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها