حرف‌هایی پر از کنایه و تعجب

شورش دسته‌جمعی ستاره‌های رئال‌ مادرید علیه امباپه!

به نظر می رسد ستاره های رئال مادرید از دست کیلیان امباپه خیلی ناراحت و متعجب هستند.

شورش دسته‌جمعی ستاره‌های رئال‌ مادرید علیه امباپه!

 چند شب پیش داستان خسته‌کننده و ملال آور کلیان امباپه بالاخره به پایان رسید؛ داستانی که پایان غم انگیزی برای رئال مادرید داشت چرا که ستاره فرانسوی بعد از تمام گزارش هایی که مبنی بر توافق او با لوس بلانکوس مطرح شد در نهایت تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کند.

در حقیقت طی چند هفته گذشته در مادرید این باور وجود داشت که قضیه انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو نهایی شده و پاری‌سن‌ژرمن دیگر امیدی برای حفظ او ندارد اما به نظر می رسد که پیشنهادات اغوا کننده باشگاه فرانسوی نظر امباپه را تغییر داده است؛ هرچند که خود این بازیکن در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده که پول برای او مسئله اصلی نبوده است.

کیلیان امباپه در نشست خبری بعد از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به شکل سیاستمدارانه‌ای درباره آینده خود صحبت و تاکید کرد که نمی داند طی سه سال بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. او گفت: "هفته قبل تصمیم گرفته بودم ولی در این مورد به هم‌تیمی‌هایم چیزی نگفتم. باشگاه نیز از من خواست سکوت کنم. برای رئال احترام زیادی قائلم و برای تلاشی که به خرج دادند قدردان‌شان هستم. وقتی از تصمیم اطمینان حاصل کردم، با فلورنتینو پرز (رئیس رئال) تماس گرفتم و باید شخصا به خودش اطلاع می‌دادم. او هر کاری کرد تا مرا به رئال ببرد و از وی متشکرم. بر سر جزئیات قرارداد هم توافق کرده بودیم ولی تصمیم گرفتم در پاریس بمانم.

یک سال پیش تصور نمی‌کردم تمدید کنم و هدف دیگری داشتم ولی امروز قراردادم را رسما امضا می‌کنم و امیدوارم که تصمیم درستی باشد. دوران جدیدی در پی‌اس‌جی شروع خواهد شد و البته نمی‌دانم در آینده چه رخ خواهد داد. نمی‌دانم در سه سال پیش رو چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود."

با این حال به نظر می رسد که هواداران رئال مادرید دیگر هیچ علاقه ای به دیدن امباپه با پیراهن سفید تیم‌شان ندارند و خود باشگاه نیز به طور کلی از جذب او پشیمان شده و بعید است در آینده نظر فلورنتینو پرز در این باره تغییر کند.

از طرف دیگر بازیکنان رئال مادرید نیز یک شورش دسته جمعی علیه کیلیان امباپه داشته‌اند. دیروز بعد از تمرین رئال مصاحبه ای از سوی این باشگاه با بازیکنان انجام شد که اکثر آن‌ها و البته کارلو آنچلوتی در مورد قضیه امباپه صحبت کردند.

کارلو آنچلوتی: "واضح است که تمرکز و فکرمان باید روی چه چیزی باشد. به تصمیم امباپه احترام می گذاریم ولی برای ما در روزهای اخیر فقط فینال لیگ قهرمانان اهمیت فکر کردن داشته است. داستان او برای ما تمام شده است.»

کریم بنزما: "ببینید، شنبه یک فینال بزرگ پیش رو داریم و مهم‌تر از هر چیزی همین قضیه است. ترجیح می دهم در مورد مسائل کوچک دیگر صحبت نکنم. از امباپه عصبانی نیستم و تمرکزم روی لیورپول است. این مهم‌تر از هر چیزی دیگری است."

لوکا مودریچ: "هنوز قراردادم با رئال مادرید را تمدید نکرده اما مثل کیلیان امباپه نیز رفتار نخواهم کرد.(با خنده). فکر می‌کنم که ما نباید در این باره صحبت کنیم. این اهمیتی ندارد زیرا مهمترین چیز یعنی فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش روی ماست. ما چیزی در مورد امباپه نمی‌دانستیم اما رئال مادرید بالاتر از هر بازیکنی است. ما باید از بازیکنان خود لذت ببریم. وینیسیوس و رودریگو می‌توانند امباپه رئال مادرید باشند."

تیبو کورتوا: "هر بازیکنی برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد و باید احترام گذاشت. او تصمیم گرفت در پاریس بماند ولی من برای رسیدن به پیراهن رئال حاضر بودم بمیرم."

دنی کارواخال: "امباپه؟ ما از تصمیم او شگفت زده شدیم زیرا بهترین باشگاه جهان رئال مادرید است و وقتی مادرید در خانه شما را می زند شما به سختی نه می گویید. قطارهایی وجود دارند که فقط یک بار عبور می کنند."

کاسمیرو: "او تصمیم گرفت که در پاری سن ژرمن بماند و ما به آن احترام می گذاریم اما این باشگاه با بازیکنان زنده نیست و به مسیرش ادامه می دهد."

رودریگو: "ما نمی‌توانیم و مجبور نیستیم که در مورد امباپه صحبت کنیم. ما به پایان کار خود فکر می‌کنیم و این موضوعی است که دیگر به ما ارتباطی ندارد."

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها