خشم رونالدو از تشویق مسی؛ واکنش تند کریس به هواداران رقیب

هواداران تیم الاتفاق عربستان، با تشویق لیونل مسی در بازی النصر و الاتفاق سعی کردند کریستیانو رونالدو را تحریک کنند و رونالدو هم نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

خشم رونالدو از تشویق مسی؛ واکنش تند کریس به هواداران رقیب

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، موفق شد شب گذشته در شهر پاریس هشتمین توپ طلای خود را کسب کند. در طول دوران فعالیت مسی و رونالدو در اروپا، به خصوص زمانی که هر دو در لالیگا و برای تیم‌های رقیب رئال مادرید و بارسلونا بازی می‌کردند رقابت و مقایسه زیادی بین دستاوردهای این دو وجود داشت. اگر این توپ طلا را آخرین توپ طلای احتمالی مسی و هر دوی این بازیکنان افسانه‌ای در نظر بگیریم، مسی موفق شده است تا در این زمینه هم رونالدو را 8 به 5 پشت سر بگذارد. رکوردی که دست یافتن به آن تا حد زیادی غیر قابل تصور است.

هواداران الاتفاق در بازی خارج از خانه امروز تیمشان مقابل النصر در جام حذفی عربستان از این مسئله برای تحریک اعصاب رونالدو استفاده کردند. آنها با صدای بلند می‌گفتند: "مسی، مسی!" چیزی که رونالدو نتوانست در برابر واکنش به آن مقاومت کند و قبل از یک ضربه پرتاب زمانی که در نزدیکی هواداران الاتفاق حضور داشت، در ابتدا با حرکت دست روی بینی و لب از آنها خواست که ساکت باشند و بعد هم چند بار با خشم و با حالت تهدیدآمیز برای آنها دست تکان داد تا نشان بدهد که نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و عقب ماندن از رقیب اصلی دوران فعالیت فوتبالی‌اش برای او آزاردهنده است. البته تیم النصر میزبان موفق شد با وجود این حاشیه‌ها هم میهمانش را در وقت‌های اضافه و با گل دقیقه 107 سادیو مانه شکست دهد و خشم رونالدو از تماشاگران مانع پیروزی این تیم نشد.

1947943

1947944

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    میگن تازه به دوران رسیده
    درباره فوتبال عربستان و تماشگرانش صدق میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها