رئیس فدراسیون قایقرانی:

تنها فدراسیونی بودیم که به علت نتایج هانگژو عذرخواهی کردیم/ مدیریت خاصی از مربی برزیلی ندیدیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تنها فدراسیونی بودیم که با وجود اخذ ۵ مدال در هانگژو از علاقمندان این رشته عذرخواهی کردیم.

تنها فدراسیونی بودیم که به علت نتایج هانگژو عذرخواهی کردیم/ مدیریت خاصی از مربی برزیلی ندیدیم

علیرضا سهرابیان درباره  عملکرد  ملی پوشان قایقرانی در بازی های آسیایی اظهار کرد: ورزشکاران ما تمام تلاش خودشان را کردند و برای همین هم زحمات آنها جای تقدیر و تشکر دارد، هر چند انتظاراتم خیلی بیشتر از این بود. به طوری که هفت مقام چهارمی ما، روی کاغذ مدال بود.واقعا می گویم حریفان از ما قویتر بودند، اما باز ارزیابی ما از دو رقمی شدن مدال ها بی مورد نبود زیرا در چندین فینال ورزشکاران  تا مرز مدال پیش رفتند و این شانس داشتیم از فرصت ها استفاده کنیم که نشد.

او ادامه داد: تنها فدراسیونی بودیم که بعد از گرفتن پنج مدال، از علاقه‌مندان واقعی به قایقرانی و معدود افرادی که در این مدت به ما کمک کردند، عذرخواهی کردیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه باید به بررسی و آسیب شناسی این نتایج بپردازند، گفت: البته ورزشکاران  تلاش کردند اگر چه می توانستیم کارهای دیگری کنیم و برای همین قصدی برای توجیه کردن ندارم اما یکسری نواقصی نیز در این مسیر برایمان وجود داشت. باید به بحث و بررسی این معضل و آسیب شناسی بپردازیم تا هفت عنوان چهارمی ما برای دوره آینده به سکو و مدال تبدیل شود. امیدوارم بتوانیم به کمک قایقرانان  آنهایی که مصرانه پیگیر نتایج ما هستند و از درخشش ورزشکاران ما خوشحال می شوند با کسب عناوین قابل قبول آنها را خوشحال کنیم.

سهرابیان درباره اینکه عملکرد پدرو سنا مربی برزیلی قایقرانی را چطور دید، گفت: پدرو سنا مربی بدی نبود اما مدیر نبود و نتوانست کارایی یک مربی شش دانگ را انجام دهد. من مربی می‌خواستم که مدیریت هم انجام دهد و بتواند تیم خود را محکم حفظ کند اما متاسفانه نتوانستیم مدیریت خاصی را در این زمینه از او ببینیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    عذرخواهی می کند بعد منتش را سر مردم می گذارد

  • ناشناس
    0

    احسنت بر شما کاش فرهنگ عذر خواهی واگیر داشت

  • ناشناس
    0

    افربن،کاش دست اندرکاران فدراسیون ها دیگر هم این کار رو میکردن،با یه عذر خواهی،چیزی از آدم کم نمیشود،میشود.؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها