بازی‌های آسیایی هانگژو؛

نگاهی به نتایج کاروان ایران در روز هشتم؛ رتبه ایران در جدول دوباره ۲ رقمی شد

کاروان کشورمان در روز هشتم بازی‌های آسیایی یک نقره و یک برنز کسب کرد و با ۳ طلا، ۱۱ نقره و ۱۱ برنز در جدول رده‌بندی مدال‌ها در رده دهم قرار گرفت.

نگاهی به نتایج کاروان ایران در روز هشتم؛ رتبه ایران در جدول دوباره ۲ رقمی شد

هشتمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو با برگزاری رقابت‌های ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف امروز پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز ورزشکاران کشورمان در رشته‌های تیراندازی، اسکیت، کوراش، قایقرانی آب‌های آرام، بسکتبال، بوکس، بسکتبال، دوومیدانی و شطرنج به رقابت پرداختند.

دستاورد کاروان کشورمان در روز هشتم یک مدال نقره و یک مدال برنز بود. در رشته کوراش توسط مجید وحید بریمانلو به مدال نقره رسید و تیم میکس تپانچه ۱۰ متر مردان ایران هم به مدال برنز رسید.

کاروان کشورمان در پایان روز هشتم با ۳ طلا، ۱۱نقره و ۱۱ برنز در رده دهم جدول بازی‌ها قرار گرفته است.

چین با ۱۱۴ طلا، ۶۸ نقره و ۳۴ برنز در رده اول قراردارد و ژاپن با ۲۸ طلا، ۳۸ نقره، و ۳۹ برنز، کره‌جنوبی با ۲۷ طلا، ۲۹ نقره و ۵۴ برنز، هند با ۱۰ طلا، ۱۴ نقره و ۱۴ برنز، ازبکستان با ۱۰ طلا، ۱۱ نفره و ۱۶ برنز، تایلند با ۸ طلا، ۴ نقره و ۱۴ برنز، چین تایپه با ۷ طلا، ۹ نقره و ۹ برنز، هنگ کنگ با ۵ طلا، ۱۵ نقره و ۱۸ برنز، کره‌شمالی با ۵ طلا، ۱۵ نقره و ۱۸ برنز در رده‌های دوم تا نهم قرار دارند.

نتایج کامل کاروان کشورمان در پایان روز هشتم به شرح زیر است:

در رشته کوراش، مجید وحید بریمانلو نماینده وزن منهای ۶۶ کیلوگرم در مبارزه نهایی برابر حریفی از ازبکستان شکست خورد و نماینده به نشان نقره بسنده کرد.

1

نمایندگان تیراندازی کشورمان در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در بازی رده‌بندی برابر پاکستان ۱۴ بر ۱۶ به برتری رسیدند و مدال برنز را کسب کردند.

2

تیم دوبل تنیس روزی میز ایران هم متشکل از نوشاد عالمیان و نیما عالمیان امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی بخش دوبل، به مصاف ژاپن با ترکیب میزوکی اویکاوا و سورا ماتسوشیما رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه به برتری دست یافت تا ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

تیم ملی بسکتبال ایران هم با پیروزی ۸۶ بر ۶۰ برابر قزاقستان، با صدرنشینی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی هانگژو راه پیدا کرد.

تیم ملی شطرنج ایران هم در دومین دیدار مقابل قزاقزستان به پیروزی رسید.

در ادامه مسابقات قایقرانی هم هدیه کاظمی و الناز شافعیان در ماده کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر بانوان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ویتنام پرداختند و با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه به عنوان تیم سوم از خط پایان عبور و راهی فینال شدند.

حسن تفتیان در دوی صدمتر که صبح امروز با رکورد رکورد ۱۰.۱۳ ثانیه در مرحله نیمه‌نهایی به عنوان نفر اول راهی فینال شده بود،در فینال با ثبت رکورد ۱۰.۱۴ در جایگاه چهارم قرار گرفت

3

در فینال دوی ۱۰۰ متر بانوان هم حمیده اسماعیل‌نژاد که روز گذشته با رکورد ۱۱.۵۷ ثانیه موفق به صعود به این مرحله شده بود، با رکورد ۱۱.۵۴ در جایگاه هفتم ایستاد.

تیم ملی هندبال ایران هم امروز در دومین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی برابر بحرین، این دیدار را با نتیجه ۲۰-۲۹ واگذار کرد.

در اسکیت و در بخش اسکیت سرعت مردان‌ ایران در ماده ۱۰ هزار متر اسکیت سرعت، امیر بهزادی و آزاد همتی در بخش مردان با حریفانی از کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، تایلند و چین تایپه رقابت کردند که در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نمایندگان ایران نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

در بخش زنان رشته اسکیت هم در ماده ۱۰ هزار متر ، نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی با ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، تایلند و چین تایپه به رقابت پرداختند و نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.

تیم بسکتبال سه نفره کشورمان نیز امروز به مصاف هند رفت و با برتری ۱۹ بر ۱۷ برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم شد اما در این مرحله با شکست ۱۶ بر ۱۵ برابر مغولستان از دور مسابقات کنار رفت.

در رشته بوکس هم ایمان رمضان‌پور ، نماینده مثبت ۹۲ کیلیوگرم کشورمان با شکست برابر حریف هندی، حذف شد.

کاروان کشورمان در فردا در روز نهم بازی‌های آسیایی در رشته‌های تیراندازی (تراپ مردان و زنان)، تیروکمان (ریکرو و کامپوند مردان و زنان) ، اسکیت ، کوراش (وزن‌های ۸۱ کیلوگرم مردان و ۷۰ کیلوگرم زنان) ،قایقرانی آب‌های آرام(کایاک و کانو مردان و زنان) ، تنیس روی میز (دو نفره مردان) ، دوومیدانی (پرتاب وزنه و دوی ۳۰۰۰متر مانع مردان) و فوتبال رقابت خواهند کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها