اخم سردار در تمرین رم؛ ماه عسل تمام شد!

سردار آزمون کار سختی برای حضور در ترکیب رم دارد.

اخم سردار در تمرین رم؛ ماه عسل تمام شد!

سردار آزمون این روزها به جای حضور در اردوی تیم ملی تصمیم گرفته در تمرینات رم شرکت کند تا سریع‌تر با تیم جدیدش هماهنگ شود و فرصت بازی پیدا کند.

سردار که بدو ورود به رم با چالش‌های بزرگی مواجه شده، این روزها سخت تلاش می‌کند تا به فرم مطلوب برسد. انتقال ستاره ایرانی برخلاف انتظار چندان مورد توجه هواداران رم قرار نگرفته و حتی تیاگو پینتو، مدیر ورزشی این باشگاه هم از انتقادات علیه خرید آزمون پرده برداشته است. رم همچنین نام سردار آزمون را از لیست اروپایی خود خط زده تا شرایط برای او سخت شود.

عکس‌| اخم سردار در تمرین رم؛ ماه عسل تمام شد!

سردار این روزها در تمرینات گروهی رم حضور فعالی دارد و به صورت جدی در حال تلاش است. ستاره ایرانی برخلاف همیشه خیلی هم در تمرینات خندان ظاهر نشده و در تمام تصاویری که از او منتظر شده کاملا جدی و اخمو است.

عکس‌| اخم سردار در تمرین رم؛ ماه عسل تمام شد!

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    2

    چیه،توقع داشتین جوک بگه دلقک بازی دربیاره
    سر تمرین؟مگه سر تمرین تیم ملی ایرانه؟!

  • رسول
    0

    مقصر خودش است بهترین گلزن تیم خود در روسیه بود رفت تو تیمی در المان که خودش دو تا از بهترین مهاجمان لیگ آلمان را داشت رم هم همینطور است!طارمی هم میخواست برود ایتالیا میلان که صد درصد نیمکت نشین می‌شد و شیرجه رفتنش هم بی نتیجه میماند دیدید چه موقعیت خوبی را از دست داد در مقابل تیم بلغارستان توانشان همینقدر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها