خداحافظی اسپانیا با یک اسطوره

روزنامه مارکا اعلام کرد جوردی آلبا تصمیم قطعی‌ خود را گرفته و به زودی بازنشستگی‌اش از تیم ملی اسپانیا را اعلام خواهد کرد.

خداحافظی اسپانیا با یک اسطوره

آخرین تصاویری که از جوردی آلبا با پیراهن تیم ملی اسپانیا در خاطره فوتبال ثبت خواهد شد تصاویر او در حالی است که جام قهرمانی لیگ ملتهای اروپا را در شهر رتردام بالای سر برده است.

چرا که به گزارش روزنامه مارکا این ستاره سابق بارسا تصمیم قطعی خود را برای خداحافظی با بازی‌های ملی گرفته و به زودی در 34سالگی بازنشستگی‌اش را از تیم ملی اعلام خواهد کرد.

آلبا که جدیدترین کاپیتان تیم ملی اسپانیا است برای لاروخا 93 بازی ملی انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده است. آلبا با تیم ملی کشورش در سال 2012 قهرمان اروپا شده، در سال 2023 جام قهرمانی لیگ ملتها را به دست آورده و در سه دوره قبلی جام جهانی بازی کرده است.

ستاره سابق بارسا که در حال حاضر در کنار لیونل مسی بازیکن اینترمیامی است این تصمیم را چند هفته پیش گرفته ولی امروز قصدش برای خداحافظی را به سرمربی تیم ملی و فدراسیون اطلاع داده است. آلبا زمانی که در ماه ژوئن برای شرکت در نیمه‌نهایی لیگ ملتها فرا خوانده شد از این تصمیم تیم ملی اسپانیا تعجب کرد چرا که فکر می‌کرد با توجه به بالا رفتن سن و سالش دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

ویسنته دل‌بوسکه، مربی افسانه‌ای اسپانیا، اولین کسی بود که آلبا را به لاروخا دعوت کرد. جوردی در اکتبر 2011 اولین بازی ملی‌اش را در مقابل اسکاتلند انجام داد.

آلبا به خصوص از زمانی که به اینترمیامی پیوست به این نتیجه رسید که حضور در اردوهای ملی دیگر برایش دشوار خواهد بود. به خصوص با توجه به اینکه تقویم رقابتهای باشگاهی آمریکا در روزهای موسوم به فیفا دی متوقف نمی‌شود و بازگشت او به اروپا و حضور در اردوهای ملی به معنای از دست دادن بازی‌های متعددی در آمریکا خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    این اسطوره است؟؟؟؟ خخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها