برد اسپانیا مقابل سوئیس در ضیافت پنالتی/ غول کش در عین شایستگی حذف شد

تکلیف نخستین تیم راه یافته به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ را ضیافت پنالتی مشخص کرد.

برد اسپانیا مقابل سوئیس در ضیافت پنالتی/ غول کش در عین شایستگی حذف شد

تیم ملی فوتبال اسپانیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب با سوئیس در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه به میدان رفت که تلاش دو تیم در نود دقیقه با تساوی یک - یک همراه بود.

دنیس زکریا (۸ - گل به خودی) برای اسپانیا و ژردان شکیری (۶۸) برای سوئیس گلزنی کردند.

این دیدار در حالی آغاز شد که اسپانیا برای باز کردن دروازه سوئیس بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی صاحب کرنر سود.

این کرنر نیز با شوت محکم جوردی آلبا همراه شد تا در مسیر دروازه سوئیس به دنیس زکریا مدافع این تیم برخورد کرده و دروازه سوئیس باز شود.

در ادامه نیز مالکیت توپ در اختیار لاروخا بود اما سوئیسی‌ها نیز سعی داشتند با صد حملات خود و سانتر از جناحین دروازه سیمون در اسپانیا را باز کنند اما هیچیک از آنها تبدیل به گل نشد تا بازی در نیمه اول با همان گل به خودی زکریا به پایان برسد.

نیمه دوم با بازی رو به جلوی سوئیس برای جبران گل خورده همراه بود. قرمزپوشان سوئیس با پاس‌های رو به جلو از دفاع به حمله روی دفاع اسپانیا فشار آوردند تا بالاخره مدافعان مرکزی شاگردان لوئیز انریکه در اسپانیا دچار اشتباه شدند و ژردان شکیری روی پاس عرضی هم تیمی خود توانست گل تساوی سوئیس را در دقیقه ۶۸ به ثمر برساند.

در ادامه خطای رومو فوئلر که پاس گل سوئیس را داده بود باعث شد تا داور در دقیقه ۷۷ کارت قرمز خود را از جیب خارج کند و سوئیس ۱۰ نفره شود.

با این حال فشار اسپانیا راه به جایی نبرد تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

اسپانیا در وقت‌های اضافی فشار زیادی روی دروازه سوئیس ایجاد کرد اما واکنش‌های دیدنی سومر دروازه بان سوئیس مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا تلاش شاگردان لوئیز انریکه راه به جایی نبرد.

گل نکردن‌های اسپانیا دو وقت ۱۵ دقیقه باعث شد تا بازی به پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی دروازه بان های دو تیم واکنش‌های فوق العاده ای داشتند تا حساسیت تا آخرین پنالتی ادامه داشته باشد.

در نهایت تیم ملی اسپانیا توانست سوئیس را در ضربات پنالتی شکست دهد تا به عنوان نخستین تیم به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ راه پیدا کنند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها