برتری تیم ملی والیبال ایران برابر قطر

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست قطر شد.

برتری تیم ملی والیبال ایران برابر قطر

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا 4 شهریور با حضور 18 تیم به میزبانی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال که تمرینات آماده سازی خود را از 15 مرداد در ارومیه آغاز کرده، عصر امروز (چهار‌شنبه 25 مرداد) در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سالن غدیر این شهر به مصاف قطر رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی در ست دوم این دیدار 30 بر 28 مغلوب حریف شدند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند.

ایران روز سه‌شنبه 24 مرداد در نخستین مسابقه تدارکاتی خود قبل از شروع قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست سه  بر یک پاکستان شد.

مردان والیبال ایران عصر فردا در سومین و آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف ژاپن می‌روند.

سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح 15 بازیکن حاضر در تمرینات تیم ملی والیبال ایران هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، پاول متئوس (مربی)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، عبدالرضا علیزاده (مربی)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها