شکست ایران مقابل بلغارستان، شاگردان عطایی روی دور ناکامی

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ مقابل تیم بلغارستان شکست خورد.

شکست ایران مقابل بلغارستان، شاگردان عطایی روی دور ناکامی

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت هفت صبح امروز (جمعه ۱۶ تیر) در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا یک امتیاز از این مسابقه کسب کند.

ترکیب مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا موذن ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر بلغارستان در ست نخست این مسابقه بودند.

همچنین علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ایران در این مسابقه از محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، علی رمضانی، شهروز همایونفرمنش و بردیا سعادت در طول بازی استفاده کرد.

بخوانیدمربی تیم ملی والیبال: بردن را فراموش کرده‌ایم

الکس گروز دانو ، آسپارو آسپاروهوو ، نیکولای پنچو ، نیکولای کولو ، جئورجی سگانوو، مارتین آتاناسوو و تئودور سالپاروو (لیبرو) نیز ترکیب شروع کننده تیم بلغارستان در این مسابقه بودند.

مردان والیبال ایران در ست‌های اول و سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید و یک امتیاز از بلغارستان گرفتند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب این تیم شد تا هشتمین ناکامی خود را تجربه کنند. با توجه به این شکست، تیم ملی والیبال ایران دیگر امیدش را برای صعود به کلی از دست داد.

علی حاجی‌پور با کسب ۱۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه را به دست آورد و آسپاروهوو آسپارو بازیکن تیم بلغارستان با ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود.

آندرا پوچر از ایتالیا و فرانسیسکو سسپدس لاسی دنی از جمهوری دومینیکن به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و بلغارستان را برعهده داشتند.

این مسابقه دهمین دیدار دو تیم ایران و بلغارستان در طول تاریخ بود و مردان والیبال ایران پنجمین شکست خود مقابل بلغارها را تجربه کردند.

تیم ملی والیبال بلغارستان سابقه هشت دوره حضور در بازی‌های المپیک را در پرونده کاری خود دارد که در سال ۱۹۸۰ در مسکو موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره شده است.

تیم ملی والیبال ایران با امتیاز فدراسیون جهانی و به دلیل کارشکنی ‌آمریکایی‌ها رتبه جهانی خود را فریز کرده است و نتایج دیدارهای هفته چهارم با حریفان در آن نقشی نخواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در سومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر آرژانتین صف‌آرایی می‌رود و در کمتر از ۲۰ ساعت بعد، در آخرین مسابقه خود به مصاف کوبا خواهد رفت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • به: داورزنی رئیس فدراسیون والیبال
    0

    هر چه زودتر تیم ملی ناقص والیبال بزرگسالان ایران را از لیگ ملتها در آناهایم آمریکا به کشور باز گردانید تا بیش از این با این نتایج خفت بار در جهان والیبال تحقیر و خوار نشویم!

  • ناشناس
    0

    نقش اسفندیار در تیم چیست ، ؟ چرا مقاومت میکنید در برابر فهمیدم ؟چند سرویس خراب شد ؟ است امتیازات شما از سرویسهای جهشی و کمتری یا موجب نبود ؟ جمعش کنید برگردین ایران پول نفت بیت المال را هدر ندین،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پول بیت المال خیلی بیشتر از اینهایش در جاهای دیگر هم حیف می شود و هم بویژه میل.دست کم بگذار چندتا جوان تو دنیا بگردند و لمس کنند که مدیریت پرمعنویت حرامی پروران چه به روز مردم می اورد و چگونه خود انان را از شکوفاشدن استعدادهایشان باز می دارد.

  • ناشناس
    0

    آدم خجالت میکشه والیبال ببینه والیبال ایران درحدبچه های توکوچه وخیابون هست .جای بچه های قدیمی بامربیشون واقعاخالیه آبروحیثیت ایران رفت

  • اسی
    0

    من نمیدونم چرا این سرمربی تیم ملی استعفا نمیده بره پی کارش؟ با این نتایج درخشانی که گرفته، چطوری
    میخاد تک روی هواداران تیم ملی نگاه کنه؟؟!!

    نظرات شما -
    • بهنام
      5

      ابوعلی سینا تو همیشه نمی‌دانستی !!!
      سرمربی تیم ملی والیبال و چند بازیکن کلیدی را آمریکا جون خودت و کاسه لیسان غربگدا ویزا نداده است مگر نه از پس بلغارستان زپرتی در می‌آمدیم .

    • 0

      جای دیگری نگاه می کند!

    • ناشناس
      0

      بهنام نادانها زودترنابودمی شوند تا ترسوها پی بفهمید ما با رده 11وارد آمریکا شدیم با دو پیروزی به امید بازی دیگران بودیم تیم دوم ماهم درآسیارقیب نداشت حالا اینگونه نیست انرژی مثبت ومنفی راقبول داری ،،آنجاکه مردم دلشان با تیم ملی نباشد بهترین مربی هم کارسازنیست

  • ناشناس
    0

    باید پول خرج تیم کرد مفتی مفتی مقام نمیشه اورد تیمها یک سر و گردن از ما بالاتر هستند تمام بازیکن ها سطح بازی هاشون بالا رفته تیم کانادا ژاپن و بقیه ...در سرویس زدن دفاع لب تور توپ گیری دهها برابر از ما قویتر شدند ما توی همه زمینه ها ضعیف عمل می کنیم

    نظرات شما -
    • 0

      بگذار به مداحها و حوزه ها برسیم فعلا.برای ورزش و قهرمانی درقیامت وقت خواهیم داشت!

    • 0

      بحث همدلی بین مردم مسئولین وتیم ملی است که اگرهمنواشد موفقیت حاصل می شود وگرنه نه آیا دل ملت با تیم های ملی است فوتبال ،والیبال،کشتی،و.‌‌...

  • ناشناس
    0

    مثل اینکه خیلی موفقیت داشتند ،که حالا دور ناکامی را می گذارند ،،،،فقط دروغ ....دیگر دروغ وحیله جواب نمی دهد ،،،تنها صداقت

  • ناشناس
    1

    واقعا نمی دانید نیازبه ولاسکو ارژانتینی است

  • ناشناس
    0

    ایران فقط کشتی‌ خوب اصلا پولی که میخان برا سایر ورزش خرج کنند بدهن به چهارتا بدبخت بیچاره

  • ناشناس
    0

    کافی مربی رو عوض کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها