مایکل اوون در توصیه ای به هری کین: به بایرن نرو!

مایکل اوون به هری کین توصیه کرد در تاتنهام بماند و راهی بایرن نشود.

مایکل اوون در توصیه ای به هری کین: به بایرن نرو!

به گزارش بی ساکر ، به‌نظر می‌رسد که باشگاه بایرن‌مونیخ به گزینه مورد نظر توماس توخل برای تقویت خط حمله خود بسیار نزدیک شده است. روزنامه تلگراف اعلام کرد که باشگاه تاتنهام آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هری کین که ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه پاداش است را پذیرفته و این بازیکن در آستانه پیوستن به تیم پرطرفدار آلمانی است.

مایکل اوون در شبکه های اجتماعی نظر خود را در مورد انتقال احتمالی هری کین به بایرن مونیخ ارائه کرد و گفت: کسب جام در بایرن هیچ افتخار بزرگی ندارد.

مایکل اوون که در تیم های لیورپول، نیوکاسل و منچستریونایتد بازی  کرد، در شبکه های اجتماعی توصیه‌ای به این بازیکن انگلیسی کرد. اوون ۴۳ ساله از کین خواست که فصل آینده در تیم اسپرز بماند یا راهی تیمی چون رئال مادرید شود. اوون نوشت: من می‌دانم که بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و احترام زیادی برای آنها قائل هستم اما اگر من جای هری کین بودم همین جا می ماندم. هیچ دستاورد بزرگ و افتخاری در کسب جام با بایرن وجود ندارد. اگر او مثلا به رئال مادرید می رفت می توانستم این تصمیم را درک کنم. تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر، دستاورد بزرگتری نسبت به قهرمانی در  کشوری است که تحت سلطه یک تیم است.

هری کین اسطوره باشگاه تاتنهام به شمار می آید و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز است. البته او هیچ جامی با تیم‌ لندنی به دست نیاورده است و این باعث شده تا او خواستار جدایی از تیم شود.

بایرن‌مونیخ که در یازده فصل گذشته توانسته قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد بعد از دیدار با لایپزیگ در سوپرجام باید در هفته نخست بوندسلیگا در فصل جدید در خانه وردربرمن به میدان برود. مونیخ یک فصل بسیار متفاوت را تجربه کرد. این تیم با هدایت ناگلزمان نتایج درخشانی را به دست آورد و به یکی از آماده‌ترین و بهترین تیم‌های فوتبال اروپا تبدیل شد. با این حال سران این باشگاه آلمانی در تصمیمی عجیب سرمربی جوانشان را برکنار و توماس توخل را به عنوان سرمربی جدیدشان انتخاب کردند. آمدن توخل به‌یکباره شرایط بایرن را تغییر داد و تیم به‌کلی افت کرد تا جایی که در نهایت به‌سختی توانست قهرمانی در بوندسلیگا را کسب کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها