ستاره انگلیس در 3 راهی یونایتد، بایرن یا پاریس!

هری کین پیشنهادات خوبی از تیم های مطرح دریافت کرده است و به احتمال زیاد با توجه به ناکامی تاتنهام در کسب سهمیه لیگ قهرمانان، راهی یکی از این تیم ها می‌شود.

ستاره انگلیس در 3 راهی یونایتد، بایرن یا پاریس!

به گزارش بی ساکر، منچستریونایتد مصمم است تابستان آینده یک مهاجم بزرگ را به خدمت بگیرد و گزینه مورد علاقه این تیم نیز هری کین است. مهاجم تاتنهام بهترین فصل خود را سپری نکرده و مهمترین موضوع این است که تاتنهام در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام بوده و هری کین دوست دارد فصل بعد در این رقابت ها باشد.

البته دنیل لوی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای کین می خواهد. از طرفی حذف منچستریونایتد از لیگ اروپا باعث شده تا اریک تن هاخ و هیئت مدیره بخواهند تا تغییرات زیادی در تیم ایجاد کنند. 

دیلی میرور گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر اولین پیشنهاد را برای  هری کین به تاتنهام ارائه داده است که این پیشنهاد هنوز مورد تایید قرار نگرفته ولی از طرفی رد هم نشده است.

از زمان جدایی کریستیانو رونالدو و علیرغم فرم عالی رشفورد در سال ۲۰۲۳، یونایتد به دنبال مهاجم گلزنی است که بتواند در طول فصل حداقل ۳۰ گل به ثمر برساند. خرید قرضی وخهوورست نیز انتظارات را برآورده نکرده است.

البته نباید فراموش کرد که بایرن مونیخ نیز به دنبال ستاره انگلیسی است اما این مهاجم ترجیح می دهد در لیگ برتر بماند.  با وجود اینکه قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد، تاتنهام برای او بیش از ۱۰۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

در کنار یونایتد و بایرن مونیخ،  پاری‌سن‌ژرمن برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک مهاجم نوک است. کولو موانی، ویکتور اوسیمن و هری کین سه مهاجمی هستند که در فهرست خرید پاری سن ژرمن قرار  دارند.

طبق اعلام روزنامه دیلی‌تلگراف پاری سن ژرمن به جذب هری کین بیشتر نزدیک است؛ چرا که تاتنهام رقم فروش کاپیتان خود به تیم‌های خارج از لیگ جزیره را ۹۰ میلیون یورو اعلام کرده است این در حالی است که این رقم برای تیم های حاضر در لیگ برتر  انگلیس ۱۱۰ میلیون یورو است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها