سردار آزمون، فنرباغچه یا لیگ حرفه‌ای عربستان را انتخاب می کند؟

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیوستن به لیگ ترکیه و بازی در فنرباغچه را رد نکرد.

سردار آزمون، فنرباغچه یا لیگ حرفه‌ای عربستان را انتخاب می کند؟

به گزارش سایت ملیت ترکیه، سردار آزمون، بازیکن بایرلورکوزن، مورد توجه چند تیم ترکیه‌ای از جمله فنرباغچه قرار گرفته است. آزمون با بیان اینکه از دوران کودکی هوادار فنرباغچه بوده است، عنوان کرد که در صورت مهیابودن شرایط می‌تواند به هر تیمی برود.

سریال‌های ترکی می‌بینم، زبان ترکی هم بلدم

من ایرانی هستم و ترکی را خوب صحبت می‌کنم. سریال‌های ترکیه‌ای را هم می‌بینم. به خاطر دیدن این فیلم‌ها زبان ترکی‌ام خوب است.

عملکرد فصل قبل

بایرلورکوزن فصل خوبی داشت. ما تیم خوب و جوانی داریم. در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم بودیم. تیمی بااستعداد داشتیم که می‌توانست موفق باشد. حتی می‌توانستیم در فینال بازی کنیم. ژابی آلونسو مثل یک پدر به ما نزدیک شد نه مثل یک مربی و کار خوبی انجام داد.

یک پیشنهاد از ترکیه دریافت کردم

این فصل از ترکیه پیشنهادهای خوبی را دریافت کردم. نمی‌خواهم نام این تیم‌ها را بگویم اما یک تیم بزرگ به من پیشنهاد داد. من عاشق فرهنگ ترکیه و بازی در سوپرلیگ ترکیه هستم.

از بچگی عاشق فنرباغچه هستم

من فنرباغچه را خیلی دوست دارم. رئال مادرید را هم دوست دارم. اینکه من رئال مادرید را دوست دارم به این معنا نیست که برای تیم اسپانیایی دیگری بازی نخواهم کرد. من می‌خواهم جایی بازی کنم که بتوانم انگیزه‌ زیادی برای بازی داشته باشم. دوست دارم جایی بازی کنم که راحت باشم. همه دوست دارند در فنرباغچه، گالاتاسرای یا بشیکتاش بازی کنند. من از کودکی فنرباغچه را دوست داشتم، اما می‌خواهم کار درست را در حرفه‌ام انجام دهم. همه چیز در فوتبال ممکن است. شاید در لیگ عربستان بازی کنم یا جای دیگر. من با لورکوزن قرارداد دارم. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

آردا گولر بسیار بااستعداد است

آردا گولر بازیکن بسیار خوبی است. فکر می‌کنم او در مسیر درستی قرار دارد. امیدوارم بهترین اتفاقات برای او رخ دهد. او می‌تواند برای باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید یا بارسلونا بازی کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها