جنجال در برزیل: نیمار سینیور دستگیر شد

نیمار دا سیلوا سانتوس، پدر نیمار، به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی در عمارت متعلق به پسرش بازداشت شد.

جنجال در برزیل: نیمار سینیور دستگیر شد

انتشار فیلمی از سوی نیمار در صفحه رسمی اینستاگرامش از عمارتی که در شهر ریو دو ژانیرو ساخته برای او و خانواده‌اش دردسرساز شده است. 

در این ویدیو که دلیل اصلی باز شدن پرونده از سوی پلیس مخصوص جرائم محیط زیستی بوده، مشخص است که دریاچه‌ای مصنوعی در عمارتی که متعلق به این ستاره برزیلی است ساخته شده که برخلاف قوانین است.

همین موضوع باعث شد که دپارتمان محیط زیست شهرداری ریو به همراه پلیس مختص به جرائم محیط زیستی وارد عمل شوند و در روند انجام تحقیقات در این زمینه، پدر نیمار را بازداشت کرده است. 

نشریه برزیلی UOL Sport با اعلام این خبر اعلام کرده که پدر نیمار پیش از دستگیری بحث و مشاجره شدیدی با نیروهای پلیس داشته اما در حال حاضر و پس از چند ساعت بازداشت، آزاد شده است.

1890409

دپارتمان محیط زیست شهرداری ریو مدعی شده که ساخت این دریاچه مصنوعی در عمارت مجلل نیمار با قطع درختان، شکستن و تراشیدن سنگ‌ها و همچنین انحراف مسیر رودخانه همراه شده که می‌تواند آسیب جدی به محیط زیست وارد کند. 

این در حالی است که انجام بعضی از اقدامات مانند استفاده از آب رودخانه و حتی برداشتن آب مورد نیاز برای پر کردن این دریاچه مصنوعی یا اقداماتی که برای فراهم کردن شرایط ساخت این دریاچه با شکستن و آسیب زدن به سنگ‌ها بدون مجوز صورت گرفته است. 

1890410

جریمه یک میلیون یورویی برای پدر نیمار که مسئولیت انجام این ساخت و ساز را برعهده داشته در نظر گرفته شده است و رسانه‌های برزیلی مدعی شده‌اند که شاید جریمه‌های مشابهی برای این ستاره پاری سن ژرمن هم در نظر گرفته شود. 

این بازیکن روز گذشته با انتشار پستی برای عذرخواهی از همسر باردارش به خاطر رفتار بدی که با او داشته خبرساز شده بود و به نظر می‌رسد که جنجال‌های این خانواده پایان ندارد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مردی که از همسرش مجوز خیانت دریافت کرده. هیچ ارزش خبری نداره.هوسباز و خاعن بی شخصیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها