تیراندازی پلیس برای توقف راننده خاطی لودر در نیشابور

راننده یک دستگاه لودر که در برخورد با پست برق، درختان و وسایل نقلیه در نیشابور، در میان مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، با تیراندازی پلیس متوقف و دستگیر شد.

تیراندازی پلیس برای توقف راننده خاطی لودر در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب چهارشنبه، حرکات غیرطبیعی و مخاطره آمیز راننده یک دستگاه لودر و برخورد آن با پست برق، درختان و وسایل نقلیه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

 سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی این گزارش بلافاصله تیم‌های گشت کلانتری‌های ۱۱ طالقانی و ۱۳ قدس با حضور در محل و استفاده از علایم هشدار دهنده، به راننده لودر که با حرکات مخاطره آمیز خود باعث ایجاد رعب و وحشت در مسیر حرکت شده بود، دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: این در حالی است که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس، ضمن صدمه رساندن به خودرو‌های عبوری، همچنان با حرکات مخاطره آمیز، به مسیر خود ادامه می‌داد.

 احمدی یادآور شد: در این شرایط، پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس تیراندازی‌های هوایی، به سمت لودر شلیک و این خودرو را متوقف و راننده را که حالت طبیعی نداشت، دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه تحقیقات از این فرد با دستور مقام قضایی ادامه دارد، گفت: رانندگانی که خودرو‌های آنان توسط راننده لودر آسیب دیده یا افراد رهگذر که در این رابطه دچار رعب و وحشت شده اند، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دست،به،تیراندازی، شون،حرف،نداره،ارث،پدرشونو،از،مردم،میخان،به،همه، حمله، میکنن،سگها ی،وحشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها