کمک داور دربی ۱۰۱: آن نوجوان فرزندم نبود/ از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

کمک داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به انتقادها نسبت به حضورش در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

کمک داور دربی ۱۰۱: آن نوجوان فرزندم نبود/ از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

در جریان جشن قهرمانی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس، کلیپی پخش شد که گویا حسن ظهیری کمک داور دربی به همراه فرزندش در این جام شرکت است که این موضوع باعث انتقاد هواداران استقلال در فضای مجازی شده است.

ظهیری در این ارتباط گفت: همواره تلاشم بر این بوده که با تمرکز و اجرای صحیح قوانین حق تیم‌ها ضایع نشود. متأسفانه عملکرد خوب بنده در  دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی تحت تاثیر حاشیه بعد از بازی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال حاشیه ایجاد شده پس از بازی دربی، اعلام می‌کنم که این نوجوان فرزند من نبوده است و فقط به درخواست ایشان چند عکس گرفتم. اگر حضورم در آن مراسم باعث رنجش خاطر باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم و محترم فوتبال شده است، عذرخواهی می‌کنم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    6

    همه را میدونیم گذشت زمان همه را نشان خواهد داد ، و پشت این مظلوم نمایی های شما و کمیته داوران و فدراسیون چهره واقعی شما نشان داده خواهد شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بهتر است صحبتهای آقای کریمی(کمک داور بازی استقلال و پرسپولیس در سالیان قبل) را مرور کنید که گل کاملا درست پرسپولیس را آفساید گرفت تا استقلالیها به 4 جعلیشان برسند!

  • ناشناس
    4

    غیر از این انتظاری نمیرفت تمام تیم داوری از حکومت بود !
    قبلا" در خفا انجام میشد الان کاملا" عیان شده ، داوری که بعد از گل استقلال باعث شد مربی تیم اخراج و تمرکز تیم بهم بریزه ، لعنت به هر چی مافیا و لمپن و نادان آخوندیسم

  • ناشناس
    4

    از تیم حکومتی و طرفدارانش بیش از این انتظار نمیرفت.. لکه ننگی بر پیشانی داوری

  • ناشناس
    1

    حالا این بنده خدا یک عکس گرفته!مهم عملکردش در طول بازی بوده که آیا اشتباه تاثیر گذاری در طول بازی داشته است یا خیر؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها