پر دردسرترین سال زندگی ستاره بایرن

توماس مولر امسال را سخت‌ترین سال فوتبال خود دانست که در نهایت به یک قهرمانی شیرین منتج شد.

پر دردسرترین سال زندگی ستاره بایرن

به گزارش بیلد، ابتدا تغییر عجیب ناگلزمان در نیم فصل و در ادامه قهرمانی دشوار در بوندسلیگا و سپس اعلام برکناری مدیر ورزشی و رئیس هیئت مدیره بلافاصله پس از کسب عنوان قهرمانی باعث شدند تا بایرن فصل عجیبی داشته باشد.

توماس مولر  در ارزیابی خود از فصلی که گذشت گفت: این سال پر دردسرترین سال زندگی حرفه‌ای من بود. این فصل ویژه با جام جهانی در زمستان برای من بسیار سخت بود. علاوه بر آن در رقابت های باشگاهی هم روزهای سخت و پرفشاری داشتیم.

مولر درباره برکناری الیور کان، مدیرعامل و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بلافاصله پس از قهرمانی نیز اظهارنظر کرد و گفت: من  شناخت و رابطه خوبی با این دو داشتم و همیشه ارتباط خوبی با آنها خواهم داشت. این اتفاقات در فوتبال به این شکل رخ می دهد. من کنجکاو هستم که ببینم اوضاع چگونه ادامه خواهد داشت. من قطعاً این دو نفر را در زمین گلف ملاقات خواهم کرد.

بایرن علیرغم قهرمانی، فصل بسیار پر دردسری را پشت سر گذاشت و تنها توانست یک جام را به دست بیاورد و حالا به استقبال تعطیلات خواهد رفت و باید دید سران بایرن برای فصل بعد چه بازیکنانی را جذب خواهند کرد.

سادیو مانه بعد از مدت‌ها حضور در لیگ برتر انگلیس، تابستان سال گذشته از لیورپول جدا شد تا پیراهن بایرن‌مونیخ را بر تن کند. او در فصل نخست حضورش در آلیانس‌آره‌نا نتوانست انتظارها را برآورده کند و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و گفته می شود او جایی در برنامه های توخل در فصل بعد ندارد.

بایرن‌مونیخ شنبه هفته قبل با پیروزی برابر کلن برای یازدهمین سال پیاپی عنوان قهرمانی را در بوندسلیگا به دست آورد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها