رسیدن مولر به ۳۰۰ پیروزی در بوندسلیگا با بایرن

توماس مولر در بایرن سیصدمین پیروزی خود در بوندسلیگا را مقابل اف سی آگسبورگ جشن گرفت.

رسیدن مولر به ۳۰۰ پیروزی در بوندسلیگا با بایرن

در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا یک بازی برگزار شد. در این دیدار بایرن مونیخ صدرنشین در خانه از آگزبورگ پذیرایی کرد و به سختی توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. تک‌ گل بایرن را در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲  و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بایرن مونیخ با پیروزی در این دیدار ۶۹ امتیازی شد و اختلافش را با دورتموند به ۹ امتیازی افزایش داد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود.

توماس مولر توانست در پیروزی  بایرن مونیخ مقابل اف سی آگزبورگ یک رکورد ویژه را جشن بگیرد. او در ۴۱۱ امین بازی خود در بوندسلیگا در روز شنبه، سیصدمین پیروزی خود را جشن گرفت. هیچ بازیکنی در لیگ آلمان تا به حال با یک باشگاه به این همه برد دست نیافته است.

فقط دو بازیکن حرفه‌ای بیش‌تر در بوندسلیگا به پیروزی رسیدند: هم تیمی مولر، مانوئل نویر (۳۱۳ برد با شالکه و بایرن) و اولیور کان، دروازه‌بان پیشین آلمان و بایرن مونیخ(۳۱۰ برد با کارلسروهه و بایرن).

مولر تقریباً ۱۳ سال پیش اولین پیروزی خود را  جشن گرفت. در ۱۸ آوریل ۲۰۰۹ او به عنوان بازیکن تعویضی مقابل آرمینیا بیله فلد توسط یورگن کلینزمن وارد زمین شد و به اولین برد خود در بوندسلیگا رسید و از آن زمان نیز توانسته است همیشه در این تیم بماتند و به رکوردهای خوبی برسد.

مولر احتمالا یکی از نفرات هانسی فلیک برای آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز خواهد بود. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها