ساپینتو: نمی‌توانم به تیمی که شایستۀ قهرمانی نبود تبریک بگویم

سرمربی استقلال با بیان اینکه به پرسپولیس بابت قهرمانی در این فصل تبریک نمی‌گوید، من به آن‌ها احترام می‌گذارم. نمی‌توانم به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک بگویم چرا که ما شایسته قهرمانی بودیم.

ساپینتو: نمی‌توانم به تیمی که شایستۀ قهرمانی نبود تبریک بگویم

ریکاردو ساپینتو بعد از برد پر گل ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، در نشست خبری گفت: درباره بازی خیلی نیازی به توضیح اضافی ندارد. ما در همه موقعیت‌ها بهتر بودیم و مقابل یک تیم خوب یک نتیجه تاریخی به دست آوردیم.

اجازه ندادند قهرمان شویم

وی افزود: دوباره می‌گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم. ما استحقاق قهرمانی را داشتیم و شاید یک روز اجازه بدهند ما قهرمان شویم. اما ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. به تیمم افتخار می‌کنم که بازی فوق العاده‌ای داشتند. از تماشاگران تشکر می‌کنم و این باورنکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. باشگاه باید به این موضوع توجه کند چون در برخی شهرهای دیگر به هواداران ما بلیت کمی می‌دهند اما این اتفاق امروز دیگر نباید تکرار شود انگار تراکتور در خانه بازی می‌کرد. از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و کسانی هم که نیامدند شاید نیاز داشتند بعد از این فصل به استراحت بپردازند.

ساپینتو ادامه داد: امیدوارم تماشاگران برای بازی در جام حذفی به ورزشگاه بیایند چون ورزشگاه باید پر بشود. پس هیچکس نباید در خانه بماند تا بازی را ببیند. آن‌هایی که هوادار استقلال هستند باید بیایند تا در بازی مقابل نساجی ورزشگاه را پر کنند.

باید برای فصل آینده آماده شویم

وی درباره اظهارات حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مبنی بر اینکه گزینه ما برای فصل آینده ساپینتو است و اینکه اگر استقلال قهرمان جام حذفی نشود احتمالا ساپینتو از تیم جدا می‌شود، گفت: درباره این موضوع خیلی صحبت کرده‌ایم و واقعا از این موضوع خسته شده‌ام. اگر این مسئله حل نشود نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. از اینکه آن‌ها می‌خواهند یا من می‌خواهم واقعا خسته هستم. باید برای فصل بعد آماده شویم و وقت نداریم. دو ماه پیش باید این کار انجام می‌شد اما این مسئله باید این هفته حل شود.

سرمربی استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس و اینکه آیا حاضر است به آن‌ها تبریک بگوید؟ گفت: نمی‌توانم بگویم. من به آن‌ها احترام می‌گذارم. به سپاهان و همه تیم‌ها همینطور. اما من هم حق دارم نظر خودم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک بگویم چرا که ما شایسته قهرمانی بودیم. اگر فصل بعد من باشم اگر آن‌ها بهتر از ما باشند مشکلی ندارم اما نظر من این است که ما این فصل شایسته قهرمانی بودیم. اگر عدالت بود، ما باید قهرمان می‌شدیم.

نگذاشتند ما قهرمان شویم

ساپینتو درباره عملکرد بازیکنان جوان استقلال در این بازی و همچنین عملکرد خوب ابوالفضل جلالی در ترکیب تیم گفت: خیلی خوب بودند. جلالی عالی بازی کرد. به او گفتم یک ماه منتظر بودی این کار را انجام بدهی چرا ماه پیش این کار را نکردی؟ تو بازیکن ملی‌پوش هستی. تو همیشه قوی و جدی بودی و استعداد و کیفیت بالایی داری و باید هر روز مثل یک بازیکن حرفه ای ملی پوش تمرین کنی. اولین روز تمرین این هفته به او گفتم اگر همیشه اینطور تمرین کنی بازی می‌کنی. همین کار را کردم و او هم عالی بود. به سینا سعیدی‌فر هم تبریک می‌گویم. خیلی متمرکز و عالی بود. به آن‌ها افتخار می‌کنم. به تیمم افتخار می‌کنم. تیم من استحقاق قهرمانی را داشت اما نگذاشتند ما قهرمان شویم اما ما تسلیم نمی‌شویم. در هر بازی ایمان داریم می‌توانیم بهتر از همه باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود علت خط خوردن عارف غلامی برای این بازی، داشتن مشکل با او بوده است، گفت: نه هیچ مشکلی نبود. من ترجیح دادم برخی بازیکنان استراحت کنند. بازیکنان همه در دسترس بودند. بازی قبلی برخی باید استراحت می‌کردند و برخی دیگر بازی می‌کردند برای این بازی هم همینطور. به همه افتخار می‌کنم، همه عالی بودند.

درباره ۱۲ امتیازی که از ما گرفتند حرف دارم

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف نظری با مسئولان استقلال برای ادامه کار در فصل آینده دارد؟ گفت: نه! فقط باید کار لازم انجام شود و موضوع تمام شود. هیچ مشکلی نیست.

ساپینتو درباره برد قاطع مقابل تراکتور و اینکه احتمالا این پیروزی باعث حسرت بیشتر او برای نرسیدن به قهرمانی شده است و اینکه آیا معتقد است به عمد نگذاشتند تیم او قهرمان شود؟ خاطرنشان کرد: نمی دانم اما اشتباهات بود. همه می‌توانند آنالیز کنند. همه می‌گویند ما استحقاق داشتیم با فاصله ۱۰ یا ۱۲ امتیاز قهرمان شویم. این واقعیت است و در برنامه‌های ورزشی هم گفته شد. بدشانسی، تصمیمات بد و اشتباهات بزرگ در برخی بازی‌ها هم اثرگذار بود. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم اما من راجع به این‌ها صحبت نمی‌کنم. درباره ۱۲ امتیازی که از ما گرفتند حرف دارم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • .
    4

    حتی موز هم بهش نرسید !

  • پرسپولیسی
    8

    ثابت کردی بی شخصیتی
    آخه تیمی که ده امتیاز از قهرمان کمتر داره لایق قهرمانی بوده؟
    تو دربی مشخص شد کی بهتره
    بدم اومد ازت
    خودتو کوچیک کردی
    پس اگر تونستی جام حذفی رو بگیری ما قبول نیکنیم شما هم لایق یه کاپ بودید ولی در حد ما نبودید هیچوقت

  • ناشناس
    4

    كسي به تبريك جنابعالي نياز ندارد!حداقل دربي را مي بردي!يا نايب قهرمان مي شدي!!

  • پروین وپریا
    12

    عالی بودین حقتون روخوردن ولی خداجای حق نشسته بردپاک شرفش بیشترازقهرمانی کثیف هست بازی باگل گهرهمه عالم دیدن که بنیادی فرپنالتی الکی گرفت دربی هم حق استقلال روخوردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خا باشه

    • 4

      نه دربی بردی نه دوم شدی لیاقت چی چی داشتی
      چیزی مصرف میکنی

  • جواد
    8

    آخه توعددی نیستی که راجب تیم پرسپولیس بخواهی اظهارنظر بکنی. توهم مانند مربی‌ های دیگه فقط به فکرجیب خودتی گندش بعدا"درمیادخارجی بی اصالت

  • ۶۶۶۶۶۶
    5

    پرسپولیسی‌ها ببخشید دست خودش نیست استقلالیه دیگه

  • ناشناس
    6

    راس میگه خو

  • اشرافی
    0

    استقلال تیم بزرگی است تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهدساپینتو‌لایق استقلال نیست و باید به فکریک مربی خوب باشند

  • پرسپولیس
    2

    ساپی اب و بریز همونجا که میسوزه

  • اسی
    2

    مردک بی ادب پرتغالی و پر حاشیه، ساپی مو قشنگ! می مردی یه تبریک می گفتی!؟
    ولی انگار حق داری، داری بد جور می سوزی،
    راستی پماد سوختگی بدم خدمتتون؟

  • وطن
    3

    برو بی فرهنگ تو که لیاقت دومی را هم نداشتی چی میگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها