قرارداد ساپینتو با استقلال تمدید می شود؟

یک منبع موثق و نزدیک به استقلال به ما خبر داد که نظر نهایی برای تمدید یا عدم تمدید با ریکاردو ساپینتو را باید وزارت ورزش بدهد!

قرارداد ساپینتو با استقلال تمدید می شود؟

سرمربی پرتغالی استقلال، در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریزدر مورد بحث تمدید قراردادش با استقلال برای فصل آینده خاطرنشان کرد: «علاقه قبلی‌ام این است که بمانم، ولی مالک باشگاه نیستم. من عاشق تیم، هواداران، بازیکنان و مردم ایران هستم. دوست دارم اینجا بمانم، ولی یکسری چیزها در فوتبال باید بهبود پیدا کند، مثل سیستم VAR تا واقعیت‌ها بیشتر نمایش داده شود. اگر تا الان قراردادم امضا نشده، به خاطر من نبوده است. آقای حجت کریمی (سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال) این قدرت را دارد که تصمیم بگیرد. فکر کنم او در مسیر درستی است با ایجنت من برای تمدید قراردادم، ولی من تصمیم‌گیرنده نیستم، چون الان موضوع پول نیست برای تمدید قراردادم.»

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز با انتشار یک استوری از تمدید قرارداد ساپینتو حرف زده بود اما به نظر می‌رسد حرف اول و آخر در این زمینه را وزارت ورزش و جوانان خواهد زد!

شاید یکی از دلایل تعلل در تمدید قرارداد این مربی، رفتارهای او کنار زمین و درگیری با سایر مربیان و تیم‌ها باشد که ...

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قرارداد ساپینتو را حتی اگر قهرمان جام حذفی بشود تمدید نکنید! او به لحاظ سوء اخلاقی و رفتاری و توهین به اهالی ورزش و ایرانیان شایسته تمدید قرارداد نیست! اگر قرارداد او برای فصل بعد تمدید شود شک نکنید قرارداد خود را بطور نیمه کاره و یکجانبه فسخ خواهد کرد! بهترین نتیجه ای که در لیگ برتر در فصل بعد با استقلال به دست خواهد آورد بهتر از سومی امسال نخواهد بود! مهدی رحمتی را در فصل بعد جایگزین او کنید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها