استقلال برای ساپینتو استعلام می‌گیرد

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند از مسئولان فدراسیون برای سرمربی خود استعلام بگیرند.

استقلال برای ساپینتو استعلام می‌گیرد

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی در دقایق اضافی توانست از سد پارس جنوبی جم بگذرد و به نیمه نهایی صعود کند و حریف تیم نساجی شود. پیروزی آبی پوشان در جم مقابل پارس‌جنوبی اصلاً بی حاشیه نبود و اتفاقات فراوانی در آن به وقوع پیوست که از جمله آنها می توان به اخطار گرفتن سعید مهری و محروم شدن از بازی نیمه نهایی این مسابقات اشاره کرد.

البته در این دیدار اعتراض نیمکت نشینان استقلال هم موجب شد داور دست به جیب شود و این طور که در تصاویر تلویزیونی دیدیم ریکاردو ساپینتو هم اخطار گرفت ولی مقامات باشگاه استقلال قضیه را طور دیگری دنبال می‌کنند.

یکی از مسئولان باشگاه در این رابطه به خبر ورزشی گفت: در تصاویر تلویزیونی شاید داور کارت را به یکی دیگر از نیمکت نشینان نشان داده باشد ولی برای سازمان لیگ ملاک گزارش خود داور است. ما قبل از بازی با نساجی تعداد کارتهای زرد سرمربی خودمان را در رقابت های جام حذفی استعلام می گیریم تا بدون هیچ دغدغه ای به مصاف حریف برویم. در روزهای گذشته این شایعه در فضای مجازی مطرح شده است که اگر ساپینتو در بازی با نساجی هم اخطار بگیرد و استقلال راهی مسابقه فینال شود این مربی اجازه همراهی تیمش را در جدال نهایی نخواهد داشت. برخی از استقلالی ها اعتقاد دارند در آن صحنه داور فقط به خسرو حیدری کارت زرد نشان داد و سرمربی تیم اخطار نگرفت.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسی
    0

    اشکال نداره اگه کارت هم گرفته باشه، ساپی مو قشنگ عادت داره به محرومیت و کارت قرمز گرفتن از داوران!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها